Cisco & Microsoft

WAN - MAN - LAN

کسب درآمد با نمایش تبلیغات در رایانه شما

[تصویر: ban_en_46860_393937.gif]

سلام . از شما دوست عزیز تقاضا داریم مطالب زیر را به دقت بخوانید. شما اگر باور نکنید فقط خود ضرر کرده اید. بسیاری از ایرانیان توسط ایمیل های گروهی دارن عضو گیری میکنن.

حتما با واژه ی کسب درآمد اینترنتی آشنا هستید ما در این جزوه قصد معرفی سایتی به نام 20 دلارز 2 سورف(20dollars2surf) را داریم.سایت یا به عبارت دیگر شرکت 20 دلارز 2 سورف شرکت تبلیغاتی است که برای محصولات و شرکتهای بزرگی از جمله Bwin (اسپانسرمخصوص باشگاه رئال مادرید) , شرکت 888 (اسپانسر مطرح لیگ فوتبال انگلیس) و بسیاری از سایتهای و شرکتهای دیگر تبلیغ می کند.

پوینت ها آخر هر ماه میلادی یعنی ساعت 12 شب 30ام هر ماه میلادی برای چند ساعت حذف میشن و پس از محاسبه ، تبدیل به دلار میشن .

این سایت قصد دارد تا با جمع آوری اعضا بازدیدکننده های خود را بالا برده تا بتواند تبلیغات بیشتری جذب کند تا در همین حال موفق به درآمدزایی شود اما این سایت به ازای معرفی کردن و فعالیت اعضا توسط اعضای دیگر پورسانتهای مختلفی را به افرادی که در این سایت عضو شوند پرداخت می کند.
[تصویر: ban_en_46860_393937.gif]

ابتدا برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید


و سپس برای مشاهده ادامه ی مراحل عضویت بر روی ادامه مطلب کلیک کنید



توجه:برای عضویت حتما از طریق لینک بالا وارد سایت شوید چون افرادی که درسایت عضو شوند و سرگروه نداشته باشند بعد از مدتی خود به خود از سیستم سایت حذف می شوند(به دلیل اینکه تمام اعضای سایت در یک زنجیره قرار دارند)

طریقه عضویت:


بعد از اینکه وارد سایت شدید ایمیل خودتان را که بعنوان نام کاربری شما حساب می شود وارد کنید و اینتر را بزنید در صفحه ای که باز می شود باید نرم افزار شرکت تبلیغاتی20 دلارز 2 سورف را که حجم آن 1.45 مگابایت است را دانلود کنید.

بعد از نصب برنامه(توجه:هنگام نصب برنامه همچنان در اینترنت کانکت باشید) فرمی بر روی صفحه ی دسکتاپ شما ظاهر می شود شما در فرم باز شده در قسمت پایین بر روی روی پرچم آمریکا کلیک کنید تا زبان انگلیسی برای شما ظاهر شود در ادامه باید نام و جنسیت و زبان را وارد کنید اگر سایت یا وبلاگ هم دارید در صورت دلخواه میتوانید وارد کنید بعد از تکمیل برای شما یک ایمیل که پسورد ورود به سایت است ارسال می شود که باید بعد از ورود به سایت آنرا در قسمت Account تغییر دهید.



ثبت نام

--------------------------------------------------------------------------------
چگونگی فعالیت سایت:

شرکت تبلیغاتی 20 دلارز 2 سورف بر اساس نمایش تبلیغات در کامپیوتر شما ماهیانه پورسانت میدهد. این سایت نه تنها برای افرادی که شما مستقیماً خودتون اونها رو معرّفی میکنید ، بلکه برای افرادی که بعد ها از طریق زیرمجموعه های شما در سایت عضو میشوند 10% درامد آنها را نیز به حساب شما واریز می کند(تا10 مرحله).


مخصوصآ برای کسانی که اینترنت پر سرعت دارن و همیشه آنلاین هستند نه تنها مزاحمتی نیست بلکه از اینترنت هم درآمد خوبی هم کسب می کنند.

در واقع نرم افزار کوچکی که توسط شما دانلود شده این تبلیغات را بر روی کامپوتر شما نمایش می دهد بعد از طی مراحل ثبت نام توسط شما اگر شما علاقه ای به مشاهده ی تبلیغات بر روی صفحه ی کامپویترتان ندارید می توانید برنامه را اجرا نکنید در این صورت هیچ اتفاقی برای شما نمی افتد فقط از درآمدی که از طریق این نرم افزار که در اصطلاح CashBar گفته می شود محروم می شوید.



نحوه ی درآمد زایی در این سایت بر حسب پوینت می باشد در واقع واحد پول در این سایت پوینت است.
سایت در اول هر ماه پوینتهای شما را گرفته به جای آن به شما دلار می دهد در اول هر ماه میلادی پیغامی در حساب کاربری شما ظاهر می شود که این پیغام به این معنی است که پوینتهای حاصل شده از فعالیت شما در حال انجام محاسبات می باشند بعد از چند ساعت در همان روز پوینتهای شما تبدیل به دلار خواهند شد ارزش هر پوینت در برابر با دلار و ریال به این شرح است:



100 پوینت : 1 سنت
یا 10.000 پوینت = 1 دلار
یا 1 پوینت = 1 ریال


با این حال ارزش دلار در برابر پوینت افزایش خواهد یافت ولی این مسئله بستگی به فعالیت اعضای سایت دارد در واقع ارزش 100 پوینت در برابر 1 سنت قیمت پایه ی سایت برای پوینتها می باشد امکان دارد در یک ماه هر 100 پوینت برابر 4 سنت هم شود(که این امر باعث می شود درآمد شما در مجموع 4 برابر شود!)

اگر شما نرم افزار تبلیغاتی را در کامپویتر شخصی اجرا کنید و روزانه 1 ساعت در اینترنت بمانید می توانید روزانه بین 50 تا 500 پوینت کسب کنید اما این درآمد به هیچ عنوان برای شما کافی نیست راهی که می توانید از آن طریق درآمد زیادی کسب کنید جمع آوری زیر مجموعه است!

این سایت قابلیت زیرمجموعه گیری تا 10 سطح (مرحله) را دارد و گرفتن زیرمجموعه در این سایت در هر مرحله نامحدود می باشد!
نکته ی جالب و متحیر کننده ی دیگر اینکه که شما می توانید از 10% درآمد زیرمجموعه های خود بهره مند شوید! خواه این زیرمجموعه رده ی اول باشد خواه رده ی دهم شما از 10% درآمد زیرمجموعه های خود بهره مند خواهید شد!

فرض کنید شما فقط 5 زیرمجموعه بگیرید و تمام زیرمجموعه های شما هم فقط 5 زیر مجموعه بگیرند و این کار به همین ترتیب ادامه داشته باشد آنگاه درآمد شما برابر خواهد بود با:


Level 1 -- 5 referrals -- 5,000 points 1$
Level 2 -- 25 referrals -- 25,000 points 5$
Level 3 -- 125 referrals -- 125,000 points 25$
Level 4 -- 625 referrals -- 625,000 points 125$
Level 5 -- 3,125 referrals -- 3,125,000 points 625$
Level 6 -- 15,625 referrals -- 15,625,000 points 3,125$
Level 7 -- 78,125 referrals -- 78,125,000 points 15,625$
Level 8 -- 390,625 referrals -- 390,625,000 points 78,125$
Level 9 -- 1,953,125 referrals -- 1,953,125,000 points 390,625$
Level 10 -- 9,765,625 referrals -- 9,765,625,000 points 1,953,125$


اما...هم قبول مجموع این درآمد که به 2.5 میلیارد تومان می رسد سخت است و هم قبول کردن گرفتن9میلیون و 700 هزار زیرمجموعه!!

ولی می توان یک در آمد حداقلی از این سایت در نظر گرفت که کاملا با عقل جور در می آید و باورکردنیست.

فرض کنید شما در طی یک ماه فقط موفق به گرفتن 10 زیرمجموعه شوید که از آن 10 زیرمجموعه فقط 5 نفر موفق به کسب زیرمجموعه شوند و 5 نفر دیگر حتی 1 زیرمجموعه هم نمی توانند بگیرند حلا حساب کنید که از آن 5 نفری که توانایی زیرمجموعه گرفتن داشتند هر کدام فقط 3 زیرمجموعه بگیرند پس تابه حال داریم:

Level 1: 10 ref
Level 2: 15 ref

بله تعداد اعضاشد: 5x3=15 حالا فرض کنید که این 15 نفر به طور میانگین هر کدام فقط 3 زیرمجموعه (که انصافا قابل قبول است) بگیرند,پس با توجه به 15x3=45 در مرحله سوم داریم:

Level 3: 45 ref

از این جا به بعد هم ما یک روند کاملا طبیعی و باورکردنی(نه نجومی!) را در نظر می گیریم یعنی حساب می کنیم که در هر مرحله هر زیرمجموعه فقط می تواند 3 زیر مجوعه بگیرید,بنابر این داریم:

Level 4: 135 ref
Level 5: 405 ref
Level 6: 1215 ref
Level 7: 3645 ref
Level 8: 10935 ref
Level 9: 21805 ref
Level 10: 98415 ref

در مجموع : 136 هزار و 625 زیرمجموعه

حتما قبول دارید که ما این آمار را با دلیل و کاملا معقولانه درج کردیم پس مسلما جای شبهه ای باقی نمی ماند.
اما درآمد حاصله از این تعداد زیرمجموعه:
به طور میانگین درآمد حاصل شده از هر زیرمجموعه در طول یک ماه حداقل 500 پوینت است بنابراین درآمد شما در عرض ماه اول از تمام زیرمجموعه هایتان برابر خواهد بود با:

68312500=500*136625


که این میزان پوینت معادل 680 دلار در طول یک ماه است!
اما در بدبینانه ترین حالت ممکن اگر نصف احتمالات ما هم بر آورده نشود شما 340 دلار در ماه درآمد دارید!

این شرکت از چه زمانی در ایران آغاز به کار کرده است ؟

در تاریخ 09/09/2009 راه به ایران پیدا کرد . به همین دلیل اعضاش در ایران کمه و شما می تونید به راحتی تعداد زیادی زیر مجموعه بگیرید و جزو سرگروه های این شرکت در ایران باشید.

چگونه زیر مجموعه جمع آوری کنید؟

دقت کنید که زیر مجموعه های شما حتما باید از طریق لینک عضویت شما عضو شوند.برای افزایش زیر مجموعه می توانید بعد از ساخت وبلاگ به چند طریق عمل کنید

عضویت در لینک باکس های پر بازدید.

فرستادن ایمیل برای افرادی که می شناسید.

چت کردن (بسیار بسیار مؤثر می باشد(

تبادل لینک با دیگر وبلاگ ها.

نظر دادن در وبلاگ ها و جلب توجه وبمستر ها.صحبت کردن با دوستان و آشنایان و کافی نت ها چون به این دلیل که فامیل یا دوستانشون که از اینترنت استفاده می کند بخوان عضو بشن در اینصورت تنها نیستن چون دوستاشونم دوست یا فامیل دارن درصد بردشون بالاتر می ره

البته هدف شما صرفا زیر مجموعه گیری نباشد بلکه باید افرادی را زیر مجموعه خود کنید که بتوانند مانند شما صبور و با حوصله باشند و به خوبی 5 نفر دیگر را برای کار در شرکت آموزش دهند.

پرسش و پاسخ

چگونه درآمد خودمون از حساب پی پپال را دریافت می کنیم؟

شرکت های هستند که دلار های شما در حساب پی پال بخرن که شما با تماس به یکی از این شرکتها دلار های خودتونو نقد می کنید که این هم لینک شرکت ها

http://www.istgah.com/firekeys/key_123098

میتونید هر وقت خواستید درآمدتون رو تبدیل به ریال کنید در قسمت نظرات همین وبلاگ اعلام کنید (من با قیمت خوب خریدارم)

نکاتی برای افزایش پوینت ها

نکته اول:

داخل سایت و در بالاش یه لینک است به نام click که با کلیک بر روی ان صفحه ای باز میشه که توش بنر های تبلیغاتی هس

یه دگمه کنارش هس که با کلیک برر روی ان میتونید پوینت های 10،8 و 5 امتیازی به دست بیارین

هر روز فقط یک بار میتونین از امتیازات این قسمت استفاده کنین

نکته دوم :

اون بنر هایی که روی دسکتاپ شما نمایش داده میشه هرچند وقت (بازه زمانیش معلوم نیست) یک بنر به شکل زیر برای شما نمایش داده میشه

که شما اگه روش کلیک کنین از یک تا 1000 امتیاز به صورت تصادفی انتخاب میشه به پوینت های شما اضافه میشه

روش های دیگه ای هم هس

مثلا بینگو سورف که یه نوع بازیه شانسه و توش میتونید تا 4,600$برنده بشید

راه دیگر جمع کردن کریدیت با عضویت در سایت هایی که سایت معرفی کرده در بخش super sonk ads که باید دقیقا کاری رو که به شما گفته انجام بدید تا بهتون کریدیت بده و هر 100 کریدیت 1 کد به شما میده که با قرار دادن آن در قسمت 20$pass سه دلار به حسابتان افزوده میشود



البته چون سایت اسپانسر زیاد داره ممکنه روش های جدید دیگری نیز ایجاد کند

اگر برای ترجمه کلمات مشکل دارید میتونید از نرم افزار بیبیلون فارسی و یا گوگل ترنسلیت در ادرس زیر استفاده کنید

http://translate.google.com/?hl=en&tab=wT#en|fa|

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شما یک هارد درایو external دارید که تقریبا همیشه به سیستمتان وصل است می توانید write caching آن را فعال کنید تا سرعت نوشتن اطلاعاتتان به طور چشم گیری افزایش یابد.

اما این تنظیمات در حالت معمول غیر فعال است چرا که write caching باعث میشود شما نتوانید به سرعت هارد درایو خود را از سیستم جدا کنید چرا که مقداری از اطلاعات را از دست می دهید.

پس اگر این تنظیمات را فعال می کنید به خاطر داشته باشید هارد درایو خود را ناگهان جدا نکنید.

برای فعال کردن آن ابتدا Device Manager را با تایپ کردن در search box ویندوز باز کنید.

مطابق شکل بالا هارد درایو مورد نظر خود را پیدا کرده انتخاب کنید.دبل کلیک کنید تا پنجره زیر باز شود

فقط کافی است Optimize for performance را انتخاب کنید و OK کنید و یک بار سیستم را خاموش و روشن کنید.کار تمام است

حتما از سرعت بالا لذت خواهید برد

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: شنبه 5 آذر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برای دریافت آپدیت آفلاین BitDefender به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید.

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: شنبه 5 آذر 1390برچسب:دانلود BitDefender, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


انتخاب یک ابزار امنیتی مناسب یکی از دغدغه‌های کاربران رایانه است، در حالی‌که این انتخاب واقعا سخت و مبهم است چرا که در جهان مجازی، طرز کار آنتی‌ویروس‌ها و بدافزارها هیچ‌گاه به‌درستی قابل لمس نیست. در کشور ما به‌ندرت کسی برای امنیت رایانه خود خرج می‌کند.به نقل از مجله بایت، اگر نگاهی گذرا به محصولات امنیتی بیندازید، درخواهید یافت که قیمت یک محصول امنیتی نسبتا کامل از ۶۰ تا ۱۰۰ دلار است در حالی‌که این‌چنین خرج‌هایی برای ما گزاف و بی‌معناست. گاهی عده‌ای از کاربران حساس‌تر حاضر می‌شوند برخی از محصولات درجه ۲ یا ۳ شرکت‌های امنیتی را با قیمت‌هایی نازل‌تر خریداری کنند اما این‌چنین محصولاتی تا چه میزان قابل اطمینان هستند؟ در مورد آنتی‌ویروس‌های جدید کرک شده که در رایانه بسیاری از کاربران یافت می‌شود چه‌طور؟

چندی پیش با فرضیه‌ جالبی درباره آنتی‌ویروس‌ها مواجه شدیم و با کمی پیگیری دریافتیم که این فرضیه می‌تواند واقعیت داشته باشد. عده زیادی از کارشناسان امنیتی معتقدند که نسخه‌های کرک‌شده و یا گاهی مجانی آنتی‌ویروس‌ها، مانند یک آنتی‌ویروس واقعی عمل نمی‌کنند. تعداد آنتی‌ویروس‌هایی که در حال حاضر مجانی منتشر می‌شوند، کم نیست. در عین حال متخصصان نرم‌افزار به‌خوبی می‌دانند که تشخیص این موضوع که آنتی‌ویروس رایانه شما نسخه اصلی یا کرک‌شده است، برای سازنده آن آنتی‌ویروس ممکن است. با این‌وجود به‌نظر می‌رسد که آنتی‌ویروس کرک‌شده کار می‌کند و به‌روزرسانی می‌شود. به اعتقاد کارشناسان نه‌چندان خوش‌بین امنیت، این‌گونه آنتی‌ویروس‌ها در عمل، جاسوس‌هایی هستند که از رایانه کاربر به‌عنوان محیطی برای آزمایش بهره‌برداری می‌کنند و تجربیات کاربر در جهان بدافزارها را به سازنده گزارش می‌دهند. حفظ امنیت آنتی‌ویروس‌ها می‌طلبد که اطلاعات ارسالی و دریافتی رمز شده و کسی از ماهیت آن‌ها آگاه نشود. آیا یک سرویس‌دهنده امنیتی حاضر است امکانات، تخصص و نیروهای خود را بی‌هیچ دلیلی برای امنیت کاربرانی که پولی پرداخت نمی‌کنند، صرف کند؟

چه بسا حتی آنتی‌ویروس‌های کاملا مجانی نیز، بخشی از دارایی‌های پنهان یک شرکت امنیتی معتبر دیگر باشند که برای صاحب واقعی خود اطلاعات جمع‌آوری می‌کنند. حتی اگر سر سوزنی این فرضیه واقعیت داشته باشد، باید چه کرد؟ در اولین اقدام، باید وابستگی و اطمینان به آنتی‌ویروس واقع‌گرایانه‌تر شود. نمی‌گوییم که به آنتی‌ویروس خود اعتماد نکنید اما نباید چشم و گوش بسته به حضور آن دل‌خوش بود. اولین شرط لازم برای حفظ امنیت رایانه، آگاهی کاربر است. رایانه‌هایی را دیده‌ایم که ماه‌ها بدون داشتن آنتی‌ویروس و در حالی‌که تمام مدت به اینترنت متصل بوده‌اند، به هیچ بدافزاری آلوده نشده‌اند چرا که کاربر آن‌ها بسیار محتاط و ماهر بوده است. بیشترین آلودگی‌ها از طریق خطای انسانی به رایانه راه ‌می‌یابد و اگر این خطای انسانی کاهش یابد، احتمال آلوده شدن بسیار کمتر خواهد شد. اگر برایتان امکان دارد، خرید یک محصول امنیتی خوش‌نام و کامل، کاری واقعا منطقی است اما اگر این‌کار امکان‌پذیر نیست، سعی کنید تا حد امکان از آنتی‌ویروس‌های کرک‌شده استفاده نکنید. برخی از آنتی‌ویروس‌ها با تعویض فایل اجرایی کرک می‌شوند و آنتی‌ویروسی که فایل اجرایی آن ساخته دست یک نفوذگر باشد، قابل اعتماد نخواهد بود. آنتی‌ویروس‌های مجانی لزوما بد نیستند اما استفاده از این‌چنین آنتی‌ویروسی، آخرین راهی است که برای حفظ امنیت رایانه باید رفت. استفاده از یک‌ آنتی‌ویروس مجانی خوب، بهتر از استفاده از یک آنتی‌ویروس کرک‌شده است. در میان آنتی‌ویروس‌های مجانی، ‌آنتی‌ویروس شرکت مایکروسافت، قابل اعتمادتر از دیگر محصولات امنیتی است. این موضوع نیازی به اثبات ندارد که مایکروسافت بیش از هرکسی به حفظ امنیت ویندوز علاقه‌مند است. به‌خصوص در لپ‌تاپ‌ها که معمولا نسخه اصلی ویندوز نصب شده است، استفاده از Microsoft Security Essential کاری بسیار عاقلانه است. اگر اطلاعاتی که با آن‌ها سروکار دارید، حیاتی و ارزشمند است، استفاده از یک آنتی‌ویروس قوی و اصلی اجتناب ناپذیر است. در نهایت، هیچ‌گاه از پشتیبان‌گیری اطلاعات ارزشمند رایانه خود غافل نشوید. کم نیستند کسانی که در روزهای سلامت رایانه، اهمیتی برای امنیت آن قائل نبودند اما پس از آلوده شده به بدافزار و از دست دادن اطلاعات، حاضر شده‌اند مبالغ زیادی برای بازگشتن اطلاعات ارزشمند و یا حاصل ساعت‌ها زحمت خود صرف کنند.

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: شنبه 5 آذر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

آیا می دانید چه آنتی ویروسهایی در ادارات، شرکت ها و سازمانهای دولتی در ایران  استفاده می شود؟

 


شرکتهایی که نمایندگی رسمی آنتی ویروسها را در ایران دارند، از ارائه هر گونه آمار و اطلاعاتی در این باره خودداری می کنند. در صورتی که می توانند با ارائه این آمار و اطلاعات به عنوان یک امتیاز تبلیغاتی از آن استفاده کنند. بهرحال اینجا ایران است و بزینس عجیب و غریب و متفاوت با همه جای دنیا. -شاید این شرکتها این نکته را مد نظر دارند که در صورتی که لیست ادارات را منتشر کنند شرکتهای رقیب با بی اخلاقی تجاری اقدام به جلب نظر مشتریانشان کرده و آنتی ویروس و محصول خود را جایگزین آن نمایند.
از جمله ویروسیابهایی که در شبکه ی شرکتها و سازمانهای دولتی کشور استفاده می شود می توان به سیمانتک، مک آفی، بیت دیفندر ، ناد32، پاندا،کاسپراسکای، کوئیک هیل و دکتر وب اشاره کرد. البته متاسفانه هنوز در برخی از سازمانها بطور غیرقانونی از آنتی ویروسهای کرک شده و بدون لایسنس استفاده می کنند که در این میان آمار Symantec و McAfee بیش از دیگران است. نداشتن نماینده رسمی در کشور، زیاد بودن کرک و سی دی های قفل شکسته و کرک شده این آنتی ویروسها، وجود برخی شرکتهای غیرمجاز در کشور که با استفاده از برند این شرکتهای آمریکایی و فریب کارشناسان غیرحرفه ای سازمان و فروش آنتی ویروسهای کرک شده و غیر لایسن دار بجای اوریجینال را می توان از مهمترین علل نفوذ این ضد ویروس ها دانست.

آنتی ویروسهای BitDefender و Kaspersky شاخص ترین آنتی ویروسهایی است که توانسته اند به سرورهای شبکه ادارات راه یابند. از مزایایی که موجب می شود مدیران شبکه آنتی ویروس های فوق را انتخاب کنند می توان به مدیریت کاملا حرفه ای و پیشرفته با کاربرپسندی بالا (User Friendly) و سادگی استفاده و مدیریت و امکانات بالای (Management) کنسول آن اشاره کرد. برخی از آنتی ویروسها با تبلیغات گسترده سعی در چرخش بازار به نفع خود را دارند. ازجمله آنها می توان به NOD32 اشاره کرد با استناد به اینکه سیمانتک، مک آفی، بیت دیفندر ، ناد32، پاندا،  کاسپراسکای، کوئیک هیل جزء آنتی ویروسهای برتر به شمار می روند، اما کارشناسان BitDefender و Kaspersky را به جهت مزایای ذکر شده در جایگاه بالاتری قرار می دهند.

آنتی ویروس بیت دیفندر 2012   ( با بهترین آنتی ویروس دنیا از اطلاعات خود محافظت کنید! )


 محافظت در برابر ویروس ها ، جاسوس افزارها و هرزنامه ها

 دیواره آتش برای محافظت از اتصال اینترنت شما

 مراقبت در برابر لینکهایی دریافتی در فیس بوک و توییتر

 جلوگیری از سرقت ID های شما

 کنترل والدین برای نظارت بر عملکرد فرزندان

 پشتیبان گیری آنلاین

 تنظیمات بهینه برای سرعت و کارایی مطلوب

 هشداردهنده حرفه ای برای سایتهای مخاطره آمیز

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: شنبه 5 آذر 1390برچسب:BitDefender, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , ciscocomputer.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com