Cisco & Microsoft

WAN - MAN - LAN

برای شروع ابتدا با یک انتی ویروس آپدیت شده فلش دیسک خود را اسکن کنید تا ویروس ها از بین بروند  سپس وارد محیط command  شوید (از  start >all programs >Accessories> command prompt  یا منوی استارت وارد run  شوید cmd را تایپ کرده اینتر را بزنید و یا در ویندوز vista or 7 در منوی استارت در قسمت   search programs and files تایپ کنید  cmd  و اینتر را بزنید.

در پنجره سیاه رنگ باز شده 

   attrib -h -r -s /s /d G:\*.* 

  را تایپ واینتر را بزنبد. البته قسمت G:\*.* به طور کلی است یعنی  نشاندهنده مکان و نام فایل است . مثلا من می خواهم فایل shadmehr.mp3  که فایل آهنگ است ودر فلش من در درایو H قرار دارد از حالت hidden خارج کنم این دستور را تایپ واینتر می کنم

attrib -h -r -s /s /d H:\shadmehr.mp3   

البته مجبور نیستید اسم فایل را کامل تایپ کنید فقط یکی دو حرف اول را تایپ کنید و با زدن کلید Tab روی کیبورد سیستم نام کامل را می نویسد و شما سپس اینتر را می زنید .

attrib -h -r -s /s /d H:\sha     >>    Tab    >>     attrib -h -r -s /s /d H:\shadmehr.mp3                   

 cmd

اینجا یه توضیح اضافه واسه کسانی که حتی نمی دونند فایل های Hidden رو چطوری ببینند.

برای مشاهده فایل Hidden  در ویندوز XP

در my computer از منوی tools  گزینه folder option  رو انتخاب کنید و به سربرگ view بروید گزینه show hidden files folders and drive را انتخاب کنید وتیک پشت گزینه hide protected operating system files را برداشته ودکمه ok را بزنید حالا فایل های Hidden قابل مشاهده اند

در ویندوز ویستا یا ۷ در my computer  از منوی organize گزینه folder and search option  رو انتخاب کنید و به سربرگ view بروید گزینه show hidden files folders and drive را انتخاب کنید وتیک پشت گزینه hide protected operating system files را برداشته ودکمه ok را بزنید حالا فایل های Hidden قابل مشاهده اند.

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , ciscocomputer.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com