Cisco & Microsoft

WAN - MAN - LAN

You can install the PPPoE client just like you install any other dial-up networking connection. To create a PPPoE client connection, follow these steps:

  1. Click Start, click Control Panel, and then double-click Network and Internet Connections.
  2. Click Network Connections, and then click Create a new connection in the Network Tasks pane.
  3. After the Network Connection Wizard starts, click Next.
  4. Click Connect to the Internet, and then click Next.
  5. Click Set up my connection manually, and then click Next.
  6. Click either Connect using a broadband connection that requires a user name and password or Connect using a broadband connection that is always on.
  7. Type the Internet service provider (ISP) name that your ISP provided, and then click Next.
  8. Type the user name that the ISP provided.
  9. Type the password that the ISP provided.
  10. Type the password one more time to confirm it, and then click Next.
  11. Click Add a shortcut to this connection to my desktop.
  12. Click Finish to complete the wizard.

Windows 7

 


How to set up a new connection or network-0006.jpg   How to set up a new connection or network-0007.jpg   How to set up a new connection or network-0008.jpg   How to set up a new connection or network-0009.jpg   How to set up a new connection or network-00010.jpg
How to set up a new connection or network-0001.jpg   How to set up a new connection or network-0002.jpg   How to set up a new connection or network-0003.jpg   How to set up a new connection or network-0004.jpg   How to set up a new connection or network-0005.jpg  

Windows VISTA

Click here

 

To create a PPPoE connection in Vista, click the Windows button (this replaced the Start button), and click on Control Panel. In the screen that comes up, click on View Network Status and Tasks. Click on Set up a connection or network.




Highlight Connect to the Internet, and click Next.






Click Broadband (PPPoE).






Type in the Username, Password, and Connection name, and click on Connect.





The computer will try to connect, and if successful, you will see the following screen. Click Close.


درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هشدار ! انتشار ویروس wipe

همانطور که از اسم این ویروس مشخص است عمل پاک کردن را انجام میدهد.
با توجه به بروز مشکلات یکسان در مراکزی که اطلاعات مهمی داشتند و مشخص نبودن اینکه مشکل از کجا ناشی میشود با تلاش و بررسیهای بسیار متوجه شدیم که بر روی تمام این قطعات عمل Erase انجام شده و تمامی سکتورهای هارد دیسک یا Raid Array دوباره نویسی میشود و دیگر اطلاعاتی از قبل قابل بازیابی نمی باشد.

بعنوان مثال در یکی از این موارد یک سرور HP و تعداد 27 کامپیوتر در یک شبکه دامین در حال کار بودند.طبق معمول هر روزه بعد از اتمام کار روزانه سیستمها خاموش و سرور در حالت انجام کار بوده.در روز بعد سرور ریست شده و حالت بوت خود را از دست داده بود.کامپیوترها در ابتدا بوت شده ولی بعد از چند دقیقه ریست شده اند و دیگر بوت نشدند.
بعد از بررسی روی سرور مشخص شد تمام دیتا ها از بیین رفته و سه عدد هاردی که بصورت Raid 5 بودند Erase شده اند. روی کامپیوترها اطلاعات بدون ساختار قبل بازیابی شد که این نشان دهنده تخریب کامل فایل سیستم پارتیشنها میباشد.
در این مورد از یک ویروس گارد  با آخرین آپدیتها بر روی سرور استفاده شده بود.

با بررسیهای دقیق مشخص شد در تمام این موارد از دستور diskpart استفاده شده بود.این دستور از دستورات command prompt می باشد و در ویندوز هم قابل اجرا است.

با توجه با اینکه هنوز این بد افزار توسط ویروس گاردها شناسایی نمیشود بهتر است یک نسخه پشتیبان از اطلاعات تهیه شود و بعد از اتمام  ذخیره اطلاعات آن را از دستگاه جدا کرد.

راهکارهای مقابله با بد افزار Wipe :
بهترین راه برداشتن و یا تغییر نام فایل diskpart.exe میباشد.چون این فایل از فایهای سیستمی می باشد لذا از خود سیستم عامل نمیتوان برای اینکار استفاده کرد.
برای انجام این عمل باید از برنامه های بوت مثل hiren bootable cd استفاده کرد.
مسیر فایلها :

WindowsSystem32diskpart.exe
WindowsSystem32en-USdiskpart.exe.mui

بعد از اتمام کار ویندوز را بوت کرده و با اجراء دستور diskpart در command prompt مطمئن شوید که اجرا نخواهد شد.اگر باز این دستور اجرا شد diskpart را در پارتیشنی که ویندوز نصب شده جستجو کرده و آنها را نیز تغییر دهید و یا پاک کنید.

بدیل اینکه نمیتوان در سیستم عامل درایو OS را Erase کرد لذا نیاز به یک بوت تحت کنترل از طریق شبکه داریم.این امکان از طریق PXE امکان پذیر است.بنابراین برای جلوگیری از ریست و بوت شدن سیستم از طریق LAN  برای Setup و Boot سیستم در Setup پسورد تعریف کنید.بهتر است این کار برای کلاینها نیز انجام شود.
اگر به هردلیلی سیستم ریست شود قبل از بوت پسورد میخواهد و این پسورد فقط از طریق صفحه کلید میتواند داده شود و به این صورت امکان کنترل و بوت شدن سیستم از طرق دیگر گرفته خواهد شد.

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , ciscocomputer.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com