Cisco & Microsoft

WAN - MAN - LAN

غیر فعال کردن Firewall از طریق Active Directory

به ادامه مطلب مراجعه نمایید

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: جمعه 24 آبان 1392برچسب:خاموش کردن فایروال Firewall off اکتیودایرکتوری غیر فعال کردن فایروال توسط فایروال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برای دیدن مقاله به ادامه مطلب مراجعه نمایید

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این بار می خواهم در مورد خاموش شدن غیر مترقبه یا تصادفی کامپیوترتان با شما صحبت کنم. تجربه بسیار جالبی که اخیرا به صورت جدی تری آن را کسب نمودم.

اگر از دلایل نرم افزاری این مسئله و موارد مختلفی که در این مورد گفته میشود مانند تأثیر ویروسها یا تروجانهای خطرناک و یا مشکل ویندوز دستگاهتان بگذریم؛ باید خدمتتان عرض نمایم که عمده دلایل خاموش شدن غیر طبیعی دستگاه در حین کار با آن، سخت اقزاری بوده و به شرح ذیل است:

  • اولین دلیل اصلی مربوط به CPU می شود به عبارت دیگر به هر علتی، دمای CPU یا قطعه پردازنده مرکزی کامپیوتر بالا رفته و کامپیوتر قفل کرده یا خاموش می شود. از دمای بالای محیط کار با کامپیوتر که بگذریم؛ باید بگوییم که فن یا خنک کننده های CPU غالبا از مرغوبیت خوبی برخوردار نیستند و یا به صورت صحیح و محکم روی CPU قرار نمی گیرند و این مسئله باعث می شود که وقتی در حال کار با کامپیوتر هستید آن هم کارهایی مانند بررسی نرم افزاری سطح هارد دیسک یا کپی انبوه داده ها از قسمتی از حافظه به قسمت دیگر و یا اجرای نرم افزارهای گرافیکی و متحرک سازی، توان پردازشی CPU گرفته شده و با توجه به ناکارآمدی سیستم خنک کننده ای CPU، دمای CPU بالا رفته و دستگاه قفل نماید. این مسئله همین چند روز اخیر برای بنده رخ داد  که دلیلش شل بسته شدن فن خنک کننده روی CPU بود.
  • دلیل دیگر می تواند عدم تأمین مناسب برق مادربرد از طرف منبع تغذیه یا همان پاور دستگاه باشد. همانطوری که می دانید اغلب پاورهای امروزی نه تنها چینی بوده بلکه اعداد و ارقام نوشته شده روی آنها مینی بر میزان توان خروجی پاورها، دروغی بیش نیست. بنابراین مادربرد بسیاری از دستگاه ها در کوتاه مدت با مشکل مواجه شده و  می سوزد یا کار طبیعی خود را انجام نمی دهد. در این زمینه، خرید پاورهایی چون Green توصیه میشود . یکبار هزینه خوبی داشته باشید و با خرید پاور خوب، خیال خودتان را برای همیشه راحت نمایید.
  • دلیل سوم می تواند حافظه اصلی دستگاه یا همان رم(Ram) باشد. یعنی رم دستگاه ارجینال نبوده و یا به هر دلیل به خوبی عمل نمی کند و در مواقعی که دستگاه نیاز به حافظه اصلی بالایی دارد، آن رم جوابگو نبوده و لاجرم دستگاه قفل کرده یا خاموش می شود. البته از نظز اینجانب خرابی رم اغلب موجب راه اندازی غیر مترقبه دستگاه یا هنگ کردن آن می شود و  آنچنان ربطی به خاموشی کامپیوتر ندارد.
  • دلیل دیگر می تواند اتصال غیر طبیعی سیمهای خروجی پاور به مادریرد یا اتصال بدنه کیس با مادربرد باشد.
  • دلیل آخر را می توان آسیب دیدن اطلاعات بایوس مادربرد یا برد اصلی دستگاه نامید  که در نهایت به بروز رسانی اطلاعات بایوس و یا تعویض مادربرد ختم خواهد شد.

http://armanlearning.persianblog.ir

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:خاموش شدن ناگهانی;ایراد سخت افزاری; , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , ciscocomputer.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com