Cisco & Microsoft

Cisco & Microsoft

WAN - MAN - LAN

برای اینکار اولین نکته‌ای که باید بدانید آن است که لپ‌تاپ شما باید مجهز به کارت وایرلس باشد که این روزها اکثر لپ‌تاپ‌ها این کار را در درون خود دارند و اگر لپ‌تاپ‌تان قدیمی است و دارای این کارت نیست، به شما پیشنهاد می‌کنیم که یا کارت وایرلس تهیه کنید و یا لپ‌تاپ خود را ارتقا دهید.

در اولین قدم برای تبدیل لپ‌تاپ‌تان به مودم وایرلس، شما ابتدا باید به Control Panel خود در ویندوز بروید، سپس بر روی Network Sharing کلیک کنید و از آنجا Setup News Connection را انتخاب کنید. حالا بر روی Setup New Wireless Network را انتخاب کنید و سپس بر روی Next کلیک کنید.

با کلیک بر روی Next، صفحه‌ی جدیدی باز می‌شود که در آنجا سه قسمت وجود دارد که باید هر کدام از آنها را پر کنید. اولین قسمت نام شبکه یا همان Network است، دومین قسمت را بر روی WPA2 قرار می‌دهید و در قسمت سوم رمز عبور برای وصل شدن به شبکه‌ی وایرلسی که ایجاد کرده‌اید را انتخاب می‌کنید. پس از پر کردن سه بخش، باید گزینه‌ی Save Network را تیک بزنید و بر روی Next کلیک کنید.

تا اینجا شما یک اتصال وایرلس ایجاد کرده‌اید و حالا باید اینترنت را از طریق این اتصال به اشتراک بگذارید. برای این کار، باید بر روی Control Panel کلیک کنید و سپس Network Setting را انتخاب کنید . سپس Change Adopt را انتخاب کنید و در مرحله‌ی بعدی اتصال اینترنتی که می‌خواهید آن را به صورت وایرلس به اشتراک بگذارید را مشاهده می‌کنید. در اینجا بر روی آن راست کلیک می‌کنید و با مراجعه به قسمت Properties، دو گزینه را مشاهده خوهید کرد: Sharing و Network که باید بر روی Shareing کلیک کنید و هر دو گزینه‌ی موجود در آن را تیک زده و در نهایت بر روی OK کلیک کنید.

هم اکنون شما لپ‌تاپ خود را به صورت یک مودم وایرلس درآورده‌اید به طوری که دیگر ابزارهایی که می‌توانند به صورت وایرلس وصل شوند، می‌توانند به لپ‌تاپ شما وصل شوند.



هاست رايگان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:وایرلس , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , ciscocomputer.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com