Cisco & Microsoft

Cisco & Microsoft

WAN - MAN - LAN

 

 

به دلیل كنجكاو بودن كاربرای گرامی, سایت نحوه ی وصل شدن به Xbox live را به صورت كامل برای شما آماده كرد. همچنین این پست آخرین پست گیم من در سایت است و بعد از عوض كردن سرور سایت در این هفته یا هفته های بعد به صورت اختصاصی در قسمت جدیدی از (كشتی كج) در خدمت كاربران محترم هستم, همچنین در ادامه مطلب نحوه ی وصل شدن به XBOX Live را به صورت كامل آماده كردیم.

 

 


چگونه به لایو وصل شویم؟

نكات مهم:

1- مرحله ی اول, اصلی و پایه ترین مرحله است كه در رابطه به وصل شدن به لایو, روش استفاده از مودم یا روتر, سیم Lan و اتصال آن ها به دستگاه است و بعد از آن تنظیمات درونی دستگاه شما و وارد كردن مشخصات مودم یا روتر مربوطه به دستگاه.

2- لازم به ذكر است كسانی كه از خطوط Dial Up استفاده میكنند به گزینه های زیر توجه كنند:


IP address: 192.168.0.1
Subnetmask: 255.255.255.0
gateway: 192.168.0.1

3- در گزینه ی Wired Network در بالای سمت راست علامتی شبیه تیك زده شده و اگر این علامت نبود در سیم لن شما مشكلی رخ داده است.

4- سیم لن بالای 5 متر از رسانایی كمتری برخوردار است.

5- ساختن گیمر تگ شامل اسم ایمیل و رمزی است که خودتان مینویسید.

6- بعد از پایان كار شما دیگر اسم پروفایل تان عوض شده است وبرای اینکه اسم پروفایلتان را عوض کنید( گیمرتگتان)باید به پلکان my xbox برویدو وارد پوشه ی خودتان که اسم گیمرتگتان است بروید ودرانجا چند گزینه میبینید که در میان انها گزینه ای برای تغییر گیمرتگتان است.

7- یكی از امتیازات gamescore ها است كه Level بازی شما را تعین میكند.

 

اما طریقه ی وصل شدن به صورت كامل:

در ابتدا شما از طریقه ی adsl , وایمكس یا... كه سرعت 128 یا بالاتر سرعت دهی خوبی دارد به كار خود بپردازید. حال شما از آپدیت دستگاهتان باخبر شده و آن را بروز كنید. در مرحله ی بعدی وقتی به لایو خود وصل شدید (adsl یا مودم), در دستگاه خود وارد قسمت setting شوید و بعد وارد قسمت network setting بشوید بعد از این كار گزینه ی Wired نتورك, شما را برای وصل شدن به لایو هدایت میكند و بعد از گزینه ی Wired نتورك گزینه ی test xbox live connection را انتخاب کنید (با انتخاب این گزینه دستگاه شما به لایو وصل میشود). حال وقتی دستگاهتان روشن میشود اولین چیزی كه میبینید Play Game است, شما با رفتن به آنالوگ سمت چپ جهت یا سمت بالا را انتخاب كنید, بعد از این كار شما در پله ی XBOX Live قرار گرفته اید, سپس گزینه ی join xbox live را انتخاب كنید. وبعد از انتخاب این گزینه شما گیمرتگ تان را بسازید. و بعد راهنمایی هایی از طرف شركت مایكروسافت می آید كه همه را YES میكنید. حال شما وارد LIVE شدید. گزینه ایی در مورد نحوه ی خرید گلد و قیمت های آن هاست كه شما باید گزینه ی buy later را انتخاب كنید.
منبع: پرشین اسپورت



هاست رايگان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: سه شنبه 13 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , ciscocomputer.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com