Cisco & Microsoft

Cisco & Microsoft

WAN - MAN - LAN

اگر شما جزء آن دسته افرادی هستید که تشنه دانلود هستند و همیشه دنبال لینک و فایل جدید هستید، احتمالاً زیاد پیش می‌آید که برای یک آهنگ یا برنامه خاص به سایت های ناآشنا، آلوده و مشکوک هم سر بزنید. اما راه حل چیست و چگونه می‌توان قبل از دانلود یک فایل از سلامت و امنیت آن اطمینان یافت. یکی از بهترین راه ها استفاده از دکتر وب است. برای استفاده از آن در مرورگر فایرفاکس می‌توانید افزونه دکتر وب را نصب کنید البته از قرار می توان آن را روی اینترنت اکسپلورر و اپرا نیز راه انداخت. با نصب این افزونه یک گزینه اسکن ( توسط آنتی ویروس آنلاین دکتر وب) به راست کلیک فایرفاکس اضافه می شود. مانند عکس زیر:

 

لطفا متن کامل را بخوانید


 

پس از چند لحظه نتیجه را می بینید.

لازم به ذکر است که این افزونه نمی تواند پیوست های ایمیل را اسکن کند. در صورتی که بخواهید پیوست های ایمیل را کنترل کنید، می توانید از آنتی ویروس روی سیستم خود و یا سایت «ویروس توتال» که در مطالب قبلی معرفی شده، استفاده کنید.



همان طور که دیدید حتی قبل از اینکه زحمت دانلود فایل را به خود بدهید، می توانید آن را کنترل کنید. البته به خاطر داشته باشید که هیچ آنتی ویروسی کامل نیست و نمی تواند تمام ویروس ها را کشف کند، به همین دلیل همچنان مراقب دانلود از سایت های مشکوک باشید. و داشتن این افزونه به معنی نداشتن یک آنتی ویروس مناسب و به روز روی سیستم عامل شخصی تان نیست. اما به عنوان یک پیش گیری اضافه و سپر حفاظتی مکمل پیشنهاد بسیار مناسبی است.

منبع: میهن تراک



هاست رايگان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , ciscocomputer.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com