Cisco & Microsoft

Cisco & Microsoft

WAN - MAN - LAN

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران از Certcc، ویندوز 8 با تعدادی از تنظیمات كوچك اما مهم عرضه خواهد شد و مایكروسافت امیدوار است ویندوز 8 را به یك هدف سخت تر برای ویروس ها، كرم ها و تروجان هایی كه قادر به خراب كردن نسخه های قدیمی تر سیستم عامل بودند، تبدیل كند.

هفته گذشته در كنفرانس Build بسیاری از ویژگی های امنیتی ذكر شده توسط مدیر ویندوز، استیون سینوفسكی، درباره گسترش طراحی ویژگی هایی بود كه در ویستا و ویندوز 7 قرار داشتند و به تدریج از طریق به روز رسانی های ویندوز به آن اضافه می شدند.

این ویژگی شامل طرح بندی تصادفی فضای آدرس (ASLR) می شود كه در ویندوز 8 به طور گسترده تری از آن استفاده می شود و به عنوان یك ویژگی جدید خواهد بود كه هسته سیستم عامل را از چیزی كه " آسیب پذیری عدم دسترسی به اطلاعات ارجاع شده NULL حالت هسته" نامیده می شود، محافظت كند و اساسا این آسیب پذیری این امكان را به یك مهاجم می دهد تا یك بار بر روی سیستم دسترسی خود را بالا ببرد.

احتمالا بزرگترین ویژگی امنیتی اضافی، پشتیبانی از ویندوز 8 برای UEFI2.3.1 تكنولوژی بوت امن ( نیاز به پشتیبانی BIOS دارد) است كه بدافزار بوت شدن زود هنگام را از تداخل با محصولات آنتی ویروس قبل از آنكه در حافظه لود شود، متوقف می كند.

هیچ یك از این تغییرات اصلی نیستند اما آن ها به طراحی سیاست محدودكننده تا آن جا كه ممكن است ادامه می دهند و برنامه های كاربردی می توانند بدون برهم زدن سیستم عامل بر روی پلت فرم اجرا شوند.

اما سینوفسكی، اهمیت چرخه توسعه امنیت شركت، برنامه نویسی، تست كردن و طراحی سیستم را به توسعه دهندگان یادآور شد.

بزرگترین چالش امنیتی مایكروسافت با ویندوز 8 همان چیزی است كه شركت با ویندوز 7 داشته است و آن تعدادی از كاربران سرسخت به خصوص كاربران xp هستند كه حاضر به ارتقاء سیستم خود به نسخه های بالاتر نیستند.



هاست رايگان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:داستان Story ایرانی عشق دوستی لپ تاپ تعمیر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , ciscocomputer.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com