Cisco & Microsoft

Cisco & Microsoft

WAN - MAN - LAN

          

طراحی لوگو ( Logo ) --  آموزش کامپیوتر و نرم افزار  :: MPcomputer logos طراحی لوگو ( Logo ) -- آموزش کامپیوتر و نرم افزار  :: MPcomputer logo design

امروز می خواهم چند سایت در زمینه طراحی لوگو به دوستان وبلاگ نویس و یا کسانی که علاقه به طراحی لوگو دارند معرفی کنم . در اینترنت سایت های بسیاری هستند که به طور رایگان در زمینه طراحی لوگو فعالیت می کنند . این سایت ها به دو دسته تقسیم می شوند دسته اول سایت هایی می باشند که لوگو را از قبل را طراحی کرده اند و با فرمت PSD  ( فرمت مخصوص نرم افزار PhotoShop ) و یا EPS به طور رایگان برای دانلود قرار داده اند و شما پس از دانلود لوگو ها و با ویرایش آن توسط نرم افزار هایی همچون فتوشاپ و یا Adobe Illustrator به راحتی می توانید لوگوی خود را طراحی کنید که در این مورد چند سایت مفید معرفی خواهم کرد  . دسته دوم سایت هایی می باشند که کار را باز هم ساده تر از دسته اول کرده اند و با امکاناتی که در سایت خود فراهم آورده اند به شما این امکان را می دهند که به صورت آن لاین لوگوی خود را به راحتی و در عرض چند دقیقه طراحی کنید که این مورد برای دوستانی که آشنایی با نرم افزار فتوشاپ ندارند بسیار مفید است که در این زمینه نیز سایت بسیار مفیدی را معرفی خواهم کرد .

در مورد دسته اول می توانم سایت بسیار مفید bestcompanylogo را معرفی کنم که در این سایت بالغ بر 150 لوگو با فرمت EPS به طور رایگان قرار داده شده است و این لوگو ها در 25 موضوع مختلف دسته بندی شده است . سایت دیگری که می توانم در این دسته معرفی کنم سایت layouts4free که تعداد زیادی لوگو در فرمت PSD دارد و کافیست بعد از دانلود با نرم افزار فتوشاپ آن ها را ویرایش کنید .

برای دسته دوم قبلا در پست طراحی صفحات وب و لوگو سایتی را معرفی کرده بودم ولی امروز می خواهم یک سایت بسیار مفید دیگر یعنی Logo Maker را معرفی کنم . در این سایت شما به راحتی و در عرض مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید لوگوی خود را از میان بالغ بر ۱۰۰۰ لوگو طراحی کنید ( لوگو های ابتدای آموزش توسط این سایت تهیه شده است ) . نکته بسیار بسیار مفید در مورد این سایت این می باشد که شما وقتی یک لوگویی را طراحی کردید در انتها این سایت به شما کدی می دهد که با قرار دادن این کد در سایت و یا وبلاگتان لوگوی شما نمایش داده می شود یعنی لازم نیست بعد از طراحی لوگو آنرا دانلود کنید بعدش دنبال هاستی به گردیم تا دوباره آن لوگوی طراحی شده را در آنجا آپلود کنیم تا در وبلاگمان نمایش داده شود و همچنین نکته جالب دیگر در مورد این سایت این می باشد که شما می توانید هر تعداد که تمایل دارید در این سایت لوگو طراحی کنید و بر تمامی آن ها مدیریت داشته باشید !!

 

فقط دو نکته را بگم اولی این که بعد از ورود به سایت برای طراحی لوگو توسط این سایت بروی عبارت Start your logo کلیک کنید . بعد از باز شدن پنجره مربوطه باید کمی منتظر بمانید تا نرم افزار مربوط که به صورت فلش می باشد به طور کامل لود شود سپس مرحله به مرحله لوگوی خود را طراحی کنید نکته دوم اینکه بعد از اینکه لوگوی خود را طراحی کردید و بروی گزینه Save کلیک کردید در صفحه جدید باید عضو سایت شوید و بعد از عضو شدن در سایت در صفحه جدید بروی عبارت Free web logo کلیک کنید تا کد مربوط به لوگوی خود را دریافت کنید البته در این صفحه می توانید بروی عبارت دانلود نیز کلیک کنید ولی باید 49 دلار بابت لوگویتان بپردازید !!  اگر خواستید دوباره لوگوی خود را ویرایش کنید وارد حساب خود در این سایت شوید و آن لوگوی طراحی شده را دوباره ویرایش کنید . اگر در این زمینه مشکلی داشتید و یا سایت ها مفید دیگری در این زمینه می شناسند در قسمت نظرات بیان کنید .

با کلیک بروی دکمه  Add to Google  به راحتی می توانید از بروز شدن مطالب در وبلاگ توسط سایت گوگل آگاه شود

منبع : www.MPcomputer.ir



هاست رايگان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: شنبه 16 مهر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , ciscocomputer.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com