Cisco & Microsoft

WAN - MAN - LAN

«چگونه می توانم رد پای جستجوی خودم در گوگل که در کامپیوتر ذخیره می شود را پاک کنم؟»

سه قسمت اصلی وجود دارد که این نتایج ممکن است ذخیره شوند، نوار آدرس اصلی، نوار ابزار (تولبار) گوگل و فیلد جستجو در سایت گوگل. در ادامه نحوه پاک کردن هر کدام را شرح می دهم.

Google Toolbar Address Bar Search

ادامه را بخوانید



 

1- نوار آدرس اصلی: آن چه جستجو کرده اید در این قسمت به صورت یک url ذخیره می شود. مثل هر سایت دیگری که ممکن است بازدید کنید. برای پاک کردن آنها کافی است history مرورگر خود را پاک کنید.

اینترنت اکسپلورر:

1. از منوی Tools گزینه Internet Options را کلیک کنید

2. در قسمت Delete Browsing History روی Delete کلیک کنید

3. گزینه History را تیک بزنید و روی Delete کلیک کنید

تصویر راهنما

راهنمای سایر مرورگر ها:اپرافایرفاکسکرومسافاری

2- نوار ابزار گوگل: اگر نوار ابزار گوگل را نصب کرده باشید، جستجو هایی که کرده اید از این نوار ابزار هم قابل مشاهده است. برای پاک کردن آنها کافی است روی فلش گوشه جعبه متنی کلیک کنید و روی گزینه “Clear Search History” کلیک کنید.

Google Toolbar Clear Search History

3- جعبه جستجوی اصلی در سایت گوگل: آن چه جستجو کرده اید از این قسمت هم قابل مشاهده خواهد بود. عمومآ این نتایج همراه با پیشنهاد های گوگل هست (اگر Google Suggestions را فعال کرده باشید).

این مثل سایر اطلاعات که در جعبه های متنی وارد می کنید ذخیره می شود. برای پاک کردن آنها طبق راهنمای زیر عمل کنید:

اینترنت اکسپلورر:

1. از منوی Tools گزینه Internet Options را انتخاب کنید

2. در قسمت Browsing History روی دکمه Delete کلیک کنید

3. گزینه Form Data را تیک بزنید

4. روی Delete کلیک کنید

تصویر راهنما

راهنمای سایر مرورگر ها:اپرافایرفاکسکرومسافاری

در صورت انجام هر سه مرحله بالا هیچ اطلاعات دیگری از جستجوی شما در گوگل روی کامپیوتر تان باقی نخواهد ماند.

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

IPNetInfo v1.25 نرم افزاری بسیار کم حجم است که به وسیله آن میتوان حد اکثر اطلاعات را در مورد یک آی پی (IP) بدست آورد.


این نرم افزار با حجمی کمتر از 50KB میتواند حداکثر اطلاعات قابل روئیت رو برای ما نشون بده که واقعا بی نظیره !

کافیه بعد از دانلود این برنامه رو اجرا کنید و در صفحه اول آدرس آی پی مورد نظرتونو وارد کنید و بعدش نتیجه رو ببینید!!

برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید

در ادامه مطلب دانلود کنید


 

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به دلایل مختلف شاید شما در جستجوی نشانی یک فرد خاصی باشید مثلا" یکی ار بستگان یا دوست قدیمی یا یکی از همکاسیهایتان و... باشد
پیدا کردن یک نفر یا یک دوست در دنیای اینترنت شاید خیلی راحت نباشه و شما هم مثل خیلی ها برای این کار از موتورهای یاهو و گوگل و بعضی سایتها استفاده  کردید ولی به نتیجه مورد نظر نرسیدید

 

 

 آیا به این فکر کرده اید چگونه می توان صددرصد رد شخصی را از روی نام و نام خانوادگی و یا ایمیل آن پیدا کرد؟

 

 شاید خیلی از ما گوگل و یاهو را بهترین موتور های جستجو می دانیم که با کمک آن می توان هر چیزی را در دنیای وب یافت اما باید گفت این طور نیست و بعضی Search engine  ها مانند همین سایتی که قصر معرفی ان را دارم به طور اختصاصی در دایرکتوری ها دنبال موارد خاص می گردد

 

 سایتی که در ادامه همین مطلب برای شما معرفی خواهد شد به گرفتن کمترین مشخصات از شما بصورت خیلی عمین در در سطح اینترنت و خیلی بالاتر از موتورهای معمولی شخص مورد نظر را با تمام مشخصات برای شما پیدا کند



برای این کار کافیست سری به Pipl بزنید . Pipl یک موتور جستجو است که به طور اختصاصی به گشتن و یافتن مردم از روی شماره تلفن ، نام کاربری ، نام و ایمیل می پردازد .. در موتور جستجوی پی پل کافیست ایمیل مورد نظر را در آن وارد کرده تا Pipl در دایرکتوری ها جستجو کرده و در سایت ها و شبکه های اجتماعی افرادی که با این ایمیل عضو شده اند لیست می کند و به آسانی می توانید نشانی از آنها بیابید. آدر سایت را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.


 

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که مایکروسافت برای ویندوز ۸ در نظر گرفته، سازگاری این محصول برای به‌اشتراک‌گذاری فایل‌ها با محصولات اچ‌پی، OEM و دیگر شرکای مایکروسافت است.

بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌های مایکروسافت، ۸ قابلیتی کاربردی که قرار در ویندوز ۸ به کار گرفته شوند در زیر آورده شده است.
تشخیص چهره کاربر به جای رمز عبور

در سال ۲۰۱۲ میلادی حسگرهای به‌کار رفته در دستگاه‌هایی مانند میکروفون‌ها، دوربین‌های دیجیتالی، گیرنده ماهوره‌ای GPS، سیستم‌های سرعت‌سنج، دماسنج و حسگرهای مغناطیسی که با رایانه‌های شخصی سازگار هستند، به ویندوز ۸ امکان می‌دهند که پس از تشخیص چهره کاربر اجازه ورود به رایانه را صادر کند.

پیروی از دستگاه‌های الکترونیکی

مایکروسافت در نظر دارد نسخه جدید سیستم‌عامل خود را از حالت ماشین-محور خارج کرده و به صورت کاربر-محور ارایه دهد. این مسئله به این معنی خواهد بود که ویندوز ۸ می‌تواند زمانی که شما از رایانه شخصی به لپ‌تاپ و به دستگاه‌های دیجیتالی کوچک‌تر منتقل می‌شود، خدمات متناسب با شما را ارایه دهد.

پشتیبانی از نمایشگر لمسی و چند لمسی

مایکروسافت به همکاران خود توضیح داده است که ویندوز ۸ را با قابلیتی بهتر از نمایشگر لمسی iPad اپل عرضه می‌کند. این سیستم‌عامل همچنین می‌تواند از سیستم‌های سرعت‌سنج، سیستم هوشمند شناسایی محل استقرار کاربر، سیستم تشخیص نور محیط پشتیبانی کند.

تماشای بسته‌های HD در تلویزیون‌های بی‌سیم

ویندوز ۸ قابلیت سازگاری با انواع دستگاه‌های الکترونیکی از جمله گیرنده‌های تلویزیونی را دارد و می‌تواند امکان تماشای بسته‌ها با کیفیت بسیار بالای HD را فراهم کند. بر این اساس کاربر می‌تواند لپ‌تاپ خود را روشن کند،‌ بستهمورد نظر خود را در اینترنت بیابد، و با یک کلیک آن را به صورت بی‌سیم به تلویزیون خود انتقال داده و آن را تماشا کند.

بارگذاری ابزارهای مورد نیاز از فروشگاه Windows App Store

مایکروسافت مانند فروشگاه اینترنتی که اپل هم‌اکنون برای آیفون و iPad عرضه کرده، مرکز اینترنتی ویژه‌ای عرضه می‌کند که کاربران در سراسر دنیا می‌توانند کلیه ابزارها و برنامه‌های مورد علاقه خود متناسب با سیستم‌عامل ویندوز ۸ را از آن بارگذاری کند.

کشتن ویروس و حفظ اطلاعات کاربران

ویروس‌ها معمولا با قابلیت تخریب اطلاعات ذخیره شده روی رایانه‌ها عرضه می‌شوند، اما ویندوز ۸ به گونه‌ای ساخته می‌شود که بدون آسیب رساندن به اطلاعات می‌تواند کلیه ویروس‌ها و برنامه‌های مخرب را از بین ببرد.

بوت شدن رایانه بدون درنگ

یک بررسی که در مارس ۲۰۱۰ انجام شد نشان داد که زمان صرف شده برای بالا آمدن ویندوز مهم‌ترین عامل نارضایتی کاربران محسوب می‌شود. بر این اساس مایکروسافت قصد دارد ویندوز ۸ را به گونه‌ای طراحی کند که بالا آمدن آن طول نکشد و از زمان روشن کردن رایانه تا بالا آمدن سیستم هیچ زمانی صرف نشود. در ویندوز ویستا زمان بوت شدن رایانه ۴۰ ثانیه بود که در ویندوز ۷ این رقم به ۳۷ ثانیه رسید. اما مایکروسافت قصد دارد آن را در ویندوز ۸ صفر کند.

کنترل بیشتر بر رایانه

یکی از مهم‌ترین اهدافی که مایکروسافت در ویندوز ۸ دنبال می‌کند، آسان‌سازی استفاده از ابزارها و ارتقا تجربیات رایانه‌ای کاربران است. مایکروسافت در این سیستم‌عامل روش‌های جدید ارتباط با رایانه را در اختیار کاربران می‌گذارد و امکان کنترل بیشتر رایانه را برای کاربران فراهم می‌آورد.

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فرض کنید شماره تلفن یک فرد را در اختیار دارید و دوست دارید بدانید گوشی وی ساخت کدام کارخانه است و مدل دقیق گوشی او چیست.
 شاید در نگاه اول چنین چیزی ممکن نباشد، اما چه شماره مورد نظر شما «ایرانسل» یا «همراه اول» باشد به سادگی چنین کاری امکان پذیر است. تنها لازمه این کار نیز دسترسی به اینترنت است. در این ترفند قصد داریم به معرفی پیدا کردن نوع گوشی افراد مختلف از روی شماره تلفن همراه آنها بپردازیم.


 در حقیقت لینکهایی که در ادامه به شما معرفی خواهم کرد برای خدمات Data (همانند MMS) ساخته شده اند, اما شما می‌توانید از آن استفاده‌ی دیگری کنید و نوع تلفن همراه هر کس را که بخواهید کشف کنید!

 

 

به ادامه مطلب بروید

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به لطف دوربین های نصب شده در کنار بزرگترین آکواریوم کوسه در دنیا از امروز تا 7 آگوست می توانید از پشت میز خود با کوسه ها شنا کنید. این امکان به لطف همکاری Discovery Channel با آکواریوم Georgia آتلانتا و در نمایشگاه Ocean Voyager فراهم شده است. تصاویر از طریق دوربین دریافت و بصورت زنده در اینترنت پخش می شوند.

این آکواریم با 6.3 میلیون بشکه از آب دریا پر شده است این میزان آب برای پر کردن 9.5 استخر شنای المپیک کافی است. در این آکواریوم 7 نوع مختلف کوسه نگهداری می شوند که در بین آنها یک وال عظیم الجسه و انواع مختلفی از ماهی های کوچک وجود دارند.

 

 

تماشا کردن کوسه های خشن و قدرتمند از طریق اینترنت و در آرامش خالی از لطف نیست. در ادامه می توانید ویدیو زنده از این آکواریوم را تماشا کنید،



 



 

توجه داشته باشید به دلیل اختلاف زمانی ما با محل آکواریوم در آتلانتا، ممکن است در زمان مراجعه شما نمایشگاه تعطیل باشد و به دلیل خاموش بودن چراغ ها تصویر قابل تشخیص نباشد در این صورت می بایست کمی بعد برای تماشای کوسه ها مراجعه نمایید.

از لینک زیر اکواریوم قابل دیدن است

http://www.ustream.tv/sharkweekcam2

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اس ام اس ۲۴ برنامه ابداعی ایرانی برای ارسال اس ام اس رایگان می باشد.

 

 این برنامه برای ارسال پیامک از طریق سرویس GPRS موبایل است که هزینه ارسال پیامک از طریق مخابرات را شامل نمی شود.
در این سامانه، مهم نیست در کجای دنیا هستید و از چه سیم کارتی استفاده می کنید تنها می بایست موبایل شما و دریافت کننده پیامک، نرم افزار سیم کارت مجازی اس ام اس رایگان  را نصب داشته باشند.

 

 

برنامه اس ام اس ۲۴  کاملا رایگان است از هم اکنون می توانید با رفتن به ادامه همین پست برنامه را دریافت و روی گوشی خود نصب نموده و از این برنامه لذت ببرید.



 به ادامه مطلب مراجعه نمایید



 

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


 اساس کار این نرم افزاربه این صورت است که بعد از تماس انگشت شما با صفحه گوشی انگشت شما در ظاهر اسکن میشود و توسط نرم افزار مورد بررسی قرار میگیرد که با نمایش یک تصویر اثر انگشت و پخش یک صدای فریبنده کار را واقعی تر به نظر می رساند
و بعد از شناسایی اثر انگشت شما قفل گوشی باز میشود.قسمت جالب کار اینجاست که شما میتوانید نرم افزار را تنظیم کنید که مثلا بعد از ۳ بار لمس گوشی صفحه گوشی را باز کند و شما دو بار اول را به دوستانتان بگویید که امتحان کنند و بار سوم که گوشی باز میشود را خودتان امتحان کنید!!!

 

 جدیترین ورژن ThinkChange FingerPrint v3.00 از ادامه همین پست قابل دانلود است

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:نرم افزار سیمبین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وقتی شما ایمیلی را ارسال میکنید نمیدانید ایا اون نامه خوانده شده است یا نه  به سطل زباله رفته است .

 

قبلا" در همین سایت پستی به عنوان چطور بفهميم ايميلي كه فرستاده‌ايم باز شده راقرار دادیدم اما در پست جدید بدون الحاق هیچ فایلی شما میتونید بفمهید که ایا ایمیل ارسالی شما توسط گیرنده باز شده یا نه.

نام این را هر چیزی دوست داشتید میتونید بزارید ردیابی ایمیل یا جاسوسی از طریق ارسال ایمیل 
شما در این روش ردیابی ایمیل به محض باز شدن و خوانده شدن ایمیل توسط گیرنده اطلاع خواهید یافت همچنین تاریخ دقیق باز شدن ایمیل , تعداد دفعات خوانده شدن ایمیل  , محل(نام کشور و شهر) باز شدن ایمیل , زبان سیستم نصب شده در گیرنده , نام مرورگری که ایمیل در ان باز شده .

در این روش هیچ ردپایی از ردیابی ایمیلتان توسطه گیرنده نخواهد بود و اطلات زیر به محض باز شدن ایمیل برای شما خواهد فرستاد

  • تاریخ و زمان باز شدن ایمیل
  • محل باز شدن ایمیل( در هر شهرستان  / شهر )
  • نقشه محل (موجود در اشتراک پرداخت شده)
  • آدرس آی پی گیرندگان
  • ظاهری آدرس ایمیل باز
  • تعداد باز شدن ایمیل توسط گیرنده
  •  
  • نوع زبان و نام مرورگر گیرنده نامه

 

 

برای اموزش دقیق به ادامه همین پست بروید



 



 

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اگر شما جزء آن دسته افرادی هستید که تشنه دانلود هستند و همیشه دنبال لینک و فایل جدید هستید، احتمالاً زیاد پیش می‌آید که برای یک آهنگ یا برنامه خاص به سایت های ناآشنا، آلوده و مشکوک هم سر بزنید. اما راه حل چیست و چگونه می‌توان قبل از دانلود یک فایل از سلامت و امنیت آن اطمینان یافت. یکی از بهترین راه ها استفاده از دکتر وب است. برای استفاده از آن در مرورگر فایرفاکس می‌توانید افزونه دکتر وب را نصب کنید البته از قرار می توان آن را روی اینترنت اکسپلورر و اپرا نیز راه انداخت. با نصب این افزونه یک گزینه اسکن ( توسط آنتی ویروس آنلاین دکتر وب) به راست کلیک فایرفاکس اضافه می شود. مانند عکس زیر:

 

لطفا متن کامل را بخوانید


 

پس از چند لحظه نتیجه را می بینید.

لازم به ذکر است که این افزونه نمی تواند پیوست های ایمیل را اسکن کند. در صورتی که بخواهید پیوست های ایمیل را کنترل کنید، می توانید از آنتی ویروس روی سیستم خود و یا سایت «ویروس توتال» که در مطالب قبلی معرفی شده، استفاده کنید.



همان طور که دیدید حتی قبل از اینکه زحمت دانلود فایل را به خود بدهید، می توانید آن را کنترل کنید. البته به خاطر داشته باشید که هیچ آنتی ویروسی کامل نیست و نمی تواند تمام ویروس ها را کشف کند، به همین دلیل همچنان مراقب دانلود از سایت های مشکوک باشید. و داشتن این افزونه به معنی نداشتن یک آنتی ویروس مناسب و به روز روی سیستم عامل شخصی تان نیست. اما به عنوان یک پیش گیری اضافه و سپر حفاظتی مکمل پیشنهاد بسیار مناسبی است.

منبع: میهن تراک

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 13 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , ciscocomputer.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com