Cisco & Microsoft

WAN - MAN - LAN

شما یک هارد درایو external دارید که تقریبا همیشه به سیستمتان وصل است می توانید write caching آن را فعال کنید تا سرعت نوشتن اطلاعاتتان به طور چشم گیری افزایش یابد.

اما این تنظیمات در حالت معمول غیر فعال است چرا که write caching باعث میشود شما نتوانید به سرعت هارد درایو خود را از سیستم جدا کنید چرا که مقداری از اطلاعات را از دست می دهید.

پس اگر این تنظیمات را فعال می کنید به خاطر داشته باشید هارد درایو خود را ناگهان جدا نکنید.

برای فعال کردن آن ابتدا Device Manager را با تایپ کردن در search box ویندوز باز کنید.

مطابق شکل بالا هارد درایو مورد نظر خود را پیدا کرده انتخاب کنید.دبل کلیک کنید تا پنجره زیر باز شود

فقط کافی است Optimize for performance را انتخاب کنید و OK کنید و یک بار سیستم را خاموش و روشن کنید.کار تمام است

حتما از سرعت بالا لذت خواهید برد

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: شنبه 5 آذر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برای دریافت آپدیت آفلاین BitDefender به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید.

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: شنبه 5 آذر 1390برچسب:دانلود BitDefender, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


انتخاب یک ابزار امنیتی مناسب یکی از دغدغه‌های کاربران رایانه است، در حالی‌که این انتخاب واقعا سخت و مبهم است چرا که در جهان مجازی، طرز کار آنتی‌ویروس‌ها و بدافزارها هیچ‌گاه به‌درستی قابل لمس نیست. در کشور ما به‌ندرت کسی برای امنیت رایانه خود خرج می‌کند.به نقل از مجله بایت، اگر نگاهی گذرا به محصولات امنیتی بیندازید، درخواهید یافت که قیمت یک محصول امنیتی نسبتا کامل از ۶۰ تا ۱۰۰ دلار است در حالی‌که این‌چنین خرج‌هایی برای ما گزاف و بی‌معناست. گاهی عده‌ای از کاربران حساس‌تر حاضر می‌شوند برخی از محصولات درجه ۲ یا ۳ شرکت‌های امنیتی را با قیمت‌هایی نازل‌تر خریداری کنند اما این‌چنین محصولاتی تا چه میزان قابل اطمینان هستند؟ در مورد آنتی‌ویروس‌های جدید کرک شده که در رایانه بسیاری از کاربران یافت می‌شود چه‌طور؟

چندی پیش با فرضیه‌ جالبی درباره آنتی‌ویروس‌ها مواجه شدیم و با کمی پیگیری دریافتیم که این فرضیه می‌تواند واقعیت داشته باشد. عده زیادی از کارشناسان امنیتی معتقدند که نسخه‌های کرک‌شده و یا گاهی مجانی آنتی‌ویروس‌ها، مانند یک آنتی‌ویروس واقعی عمل نمی‌کنند. تعداد آنتی‌ویروس‌هایی که در حال حاضر مجانی منتشر می‌شوند، کم نیست. در عین حال متخصصان نرم‌افزار به‌خوبی می‌دانند که تشخیص این موضوع که آنتی‌ویروس رایانه شما نسخه اصلی یا کرک‌شده است، برای سازنده آن آنتی‌ویروس ممکن است. با این‌وجود به‌نظر می‌رسد که آنتی‌ویروس کرک‌شده کار می‌کند و به‌روزرسانی می‌شود. به اعتقاد کارشناسان نه‌چندان خوش‌بین امنیت، این‌گونه آنتی‌ویروس‌ها در عمل، جاسوس‌هایی هستند که از رایانه کاربر به‌عنوان محیطی برای آزمایش بهره‌برداری می‌کنند و تجربیات کاربر در جهان بدافزارها را به سازنده گزارش می‌دهند. حفظ امنیت آنتی‌ویروس‌ها می‌طلبد که اطلاعات ارسالی و دریافتی رمز شده و کسی از ماهیت آن‌ها آگاه نشود. آیا یک سرویس‌دهنده امنیتی حاضر است امکانات، تخصص و نیروهای خود را بی‌هیچ دلیلی برای امنیت کاربرانی که پولی پرداخت نمی‌کنند، صرف کند؟

چه بسا حتی آنتی‌ویروس‌های کاملا مجانی نیز، بخشی از دارایی‌های پنهان یک شرکت امنیتی معتبر دیگر باشند که برای صاحب واقعی خود اطلاعات جمع‌آوری می‌کنند. حتی اگر سر سوزنی این فرضیه واقعیت داشته باشد، باید چه کرد؟ در اولین اقدام، باید وابستگی و اطمینان به آنتی‌ویروس واقع‌گرایانه‌تر شود. نمی‌گوییم که به آنتی‌ویروس خود اعتماد نکنید اما نباید چشم و گوش بسته به حضور آن دل‌خوش بود. اولین شرط لازم برای حفظ امنیت رایانه، آگاهی کاربر است. رایانه‌هایی را دیده‌ایم که ماه‌ها بدون داشتن آنتی‌ویروس و در حالی‌که تمام مدت به اینترنت متصل بوده‌اند، به هیچ بدافزاری آلوده نشده‌اند چرا که کاربر آن‌ها بسیار محتاط و ماهر بوده است. بیشترین آلودگی‌ها از طریق خطای انسانی به رایانه راه ‌می‌یابد و اگر این خطای انسانی کاهش یابد، احتمال آلوده شدن بسیار کمتر خواهد شد. اگر برایتان امکان دارد، خرید یک محصول امنیتی خوش‌نام و کامل، کاری واقعا منطقی است اما اگر این‌کار امکان‌پذیر نیست، سعی کنید تا حد امکان از آنتی‌ویروس‌های کرک‌شده استفاده نکنید. برخی از آنتی‌ویروس‌ها با تعویض فایل اجرایی کرک می‌شوند و آنتی‌ویروسی که فایل اجرایی آن ساخته دست یک نفوذگر باشد، قابل اعتماد نخواهد بود. آنتی‌ویروس‌های مجانی لزوما بد نیستند اما استفاده از این‌چنین آنتی‌ویروسی، آخرین راهی است که برای حفظ امنیت رایانه باید رفت. استفاده از یک‌ آنتی‌ویروس مجانی خوب، بهتر از استفاده از یک آنتی‌ویروس کرک‌شده است. در میان آنتی‌ویروس‌های مجانی، ‌آنتی‌ویروس شرکت مایکروسافت، قابل اعتمادتر از دیگر محصولات امنیتی است. این موضوع نیازی به اثبات ندارد که مایکروسافت بیش از هرکسی به حفظ امنیت ویندوز علاقه‌مند است. به‌خصوص در لپ‌تاپ‌ها که معمولا نسخه اصلی ویندوز نصب شده است، استفاده از Microsoft Security Essential کاری بسیار عاقلانه است. اگر اطلاعاتی که با آن‌ها سروکار دارید، حیاتی و ارزشمند است، استفاده از یک آنتی‌ویروس قوی و اصلی اجتناب ناپذیر است. در نهایت، هیچ‌گاه از پشتیبان‌گیری اطلاعات ارزشمند رایانه خود غافل نشوید. کم نیستند کسانی که در روزهای سلامت رایانه، اهمیتی برای امنیت آن قائل نبودند اما پس از آلوده شده به بدافزار و از دست دادن اطلاعات، حاضر شده‌اند مبالغ زیادی برای بازگشتن اطلاعات ارزشمند و یا حاصل ساعت‌ها زحمت خود صرف کنند.

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: شنبه 5 آذر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

آیا می دانید چه آنتی ویروسهایی در ادارات، شرکت ها و سازمانهای دولتی در ایران  استفاده می شود؟

 


شرکتهایی که نمایندگی رسمی آنتی ویروسها را در ایران دارند، از ارائه هر گونه آمار و اطلاعاتی در این باره خودداری می کنند. در صورتی که می توانند با ارائه این آمار و اطلاعات به عنوان یک امتیاز تبلیغاتی از آن استفاده کنند. بهرحال اینجا ایران است و بزینس عجیب و غریب و متفاوت با همه جای دنیا. -شاید این شرکتها این نکته را مد نظر دارند که در صورتی که لیست ادارات را منتشر کنند شرکتهای رقیب با بی اخلاقی تجاری اقدام به جلب نظر مشتریانشان کرده و آنتی ویروس و محصول خود را جایگزین آن نمایند.
از جمله ویروسیابهایی که در شبکه ی شرکتها و سازمانهای دولتی کشور استفاده می شود می توان به سیمانتک، مک آفی، بیت دیفندر ، ناد32، پاندا،کاسپراسکای، کوئیک هیل و دکتر وب اشاره کرد. البته متاسفانه هنوز در برخی از سازمانها بطور غیرقانونی از آنتی ویروسهای کرک شده و بدون لایسنس استفاده می کنند که در این میان آمار Symantec و McAfee بیش از دیگران است. نداشتن نماینده رسمی در کشور، زیاد بودن کرک و سی دی های قفل شکسته و کرک شده این آنتی ویروسها، وجود برخی شرکتهای غیرمجاز در کشور که با استفاده از برند این شرکتهای آمریکایی و فریب کارشناسان غیرحرفه ای سازمان و فروش آنتی ویروسهای کرک شده و غیر لایسن دار بجای اوریجینال را می توان از مهمترین علل نفوذ این ضد ویروس ها دانست.

آنتی ویروسهای BitDefender و Kaspersky شاخص ترین آنتی ویروسهایی است که توانسته اند به سرورهای شبکه ادارات راه یابند. از مزایایی که موجب می شود مدیران شبکه آنتی ویروس های فوق را انتخاب کنند می توان به مدیریت کاملا حرفه ای و پیشرفته با کاربرپسندی بالا (User Friendly) و سادگی استفاده و مدیریت و امکانات بالای (Management) کنسول آن اشاره کرد. برخی از آنتی ویروسها با تبلیغات گسترده سعی در چرخش بازار به نفع خود را دارند. ازجمله آنها می توان به NOD32 اشاره کرد با استناد به اینکه سیمانتک، مک آفی، بیت دیفندر ، ناد32، پاندا،  کاسپراسکای، کوئیک هیل جزء آنتی ویروسهای برتر به شمار می روند، اما کارشناسان BitDefender و Kaspersky را به جهت مزایای ذکر شده در جایگاه بالاتری قرار می دهند.

آنتی ویروس بیت دیفندر 2012   ( با بهترین آنتی ویروس دنیا از اطلاعات خود محافظت کنید! )


 محافظت در برابر ویروس ها ، جاسوس افزارها و هرزنامه ها

 دیواره آتش برای محافظت از اتصال اینترنت شما

 مراقبت در برابر لینکهایی دریافتی در فیس بوک و توییتر

 جلوگیری از سرقت ID های شما

 کنترل والدین برای نظارت بر عملکرد فرزندان

 پشتیبان گیری آنلاین

 تنظیمات بهینه برای سرعت و کارایی مطلوب

 هشداردهنده حرفه ای برای سایتهای مخاطره آمیز

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: شنبه 5 آذر 1390برچسب:BitDefender, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اگر در مدل های مختلف کول دیسک های موجود در بازار جستجو کرده باشید … به مدلهایی برخورد کرده‌ اید که بر روی آنها لوگوی U3 حک شده است.

 

به طور معمول کول دیسکهایی که دارای این قابلیت هستند کمی گران تر از مدل های معمول هستند .

اما U3‌ چیست ؟

U3 LLC یک سرمایه گذاری مشترک است که توسط SanDisk و شرکت های تابعه آن حمایت می شود. U3 مسئول توسعه یک برنامه اختصاصی مربوط به سیستم عامل ویندوز مایکروسافت است. این برنامه ها به طور مستقیم از داخل یک فلش USB قابل اجرا هستند. (یعنی نیازی به نصب کردن آنها به روی کامپیوتر نیست). این برنامه ها اجازه دارند فایل هایی را برروی کامپیوتر میزبان بریزند و یا اطلاعاتی را بر روی آن ثبت کنند، اما این اطلاعات باید به محض خارج شدن فلش از کامپیوتر پاک شوند. در عوض تغییرات و تنظیمات ایجاد شده در برنامه های داخل فلش در خود فلش ذخیره می شوند تا به کاربر این اجازه را بدهند که در آینده بر روی کامپیوتر دیگری با همان تنظیمات گذشته کار کند.
فلش هایی که مشخصات برنامه های U3 را دارند U3 Smart Drive نامگذاری شده اند. “U3 Smart Drive” ها با فلش های USB معمولی متفاوتند به دلیل اینکه بر روی آنها از قبل برنامه اجرای U3 نصب شده است، این برنامه منو شروع سیستم عامل ویندوز را شبیه سازی می کند و نصب برنامه ها را برروی فلش کنترل می کند.

به طور خلاصه کول دیسکهایی که قابلیت U3 را دارا هستند این ویژگی را دارند که بر روی کول دیسک خودتان نرم افزار های مختلف را نصب کنید و آن را همواره با خود به همراه داشته باشید و در رایانه های مختلف از آن استفاده کنید . بدون آنکه نیازی به نصب نرم افزار در رایانه داشته باشید . همچنین U3 قابلیتی چون رمز گذاری بر روی فایلها و همچنین اضافه کردن دکمه Eject برای بستن برنامه های در حال اجرا و عمل Safe remove را انجام می دهد .

چندی پیش دنبال این موضوع بودم که آیا راهی هست که بتوان این قابلیت را به  فلش دیسک های معمولی نیز اضافه کرد ؟

متاسفانه یا خوشبختانه U3 برنامه ای رایگان نیست و لذا امکان دانلود و استفاده از  آن بر روی کول دیسک بدون صرف هزینه امکان پذیر نیست .

پس تنها می توانستم جستجو کنم تا  نرم افزاری مشابه برای این قابلیت پیدا کنم . تا اینکه به نرم افزار رایگان CodySafe برخورد کردم .

 

CodySafe

یک نرم افزار عالی و کم حجم و صد البته کاملا رایگان که با استفاده از آن می توانید در کول دیسک های معمولی خود قابلیتی چون کول دیسک های U3 را تجربه کنید .

CodySafe رایگان دارای ویژگی های است که به نظرم برتری های بسیاری نسبت به U3 پولی دارد :

 

برخی از ویژگی های CodySafe :

 

- اشغال حافظه بسیار کمتر در کول دیسک (نزدیک به 3 مگابایت)
- اجرای بسیار سریعتر CodySafe در مقایسه با U3
- نمایش میزان حافظه اشغال شده و و باقی مانده از حافظه کول دیسک به صورت گرافیکی
- پشتیبانی از 16 زبان  مختلف از جمله فارسی!
- قابلیت حفاظت از کول دیسک در مقابل ویروس های Autorun
- اضافه کردن نرم افزارهای دلخواه به آسانی هر چه تمام تر
- مجهز به برنامه بررسی سلامت کول دیسک و عیب یابی و برطرف کردن مشکلات مربوط به آن
(مثل رفع بدسکتور)
- قابلیت تعریف کلیدهای میان بر (Shortcut) برای انجام عملیات های مختلف (مثلا تعریف یک میانبر برای عمل Safe Remove)
- حجم بسیار کم نرم افزار (حدود 2 مگابایت)
- انجام عمل Safe Remove فلش دیسک تنها با یک کلیک و یا فشردن کلیک میانبر دلخواه
-  کاملا رایگان



به نظر من تنها برتری U3  قابلیت رمزگذاری (Password) بر روی حافظه جانبی است که CodySafe از آن بی بهره است . با این حال به شخصه CodySafe را به دلیل مزایای فراوانش نسبت به U3 ترجیح می دهم .

 

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در صورتی که با مباحث مربوط به شبکه آشنایی داشته باشید حتماً با مفهوم MAC Address آشنا هستید. MAC Address یک آدرس فیزیکی است که یکی از کاربردهای آن تشخیص دادن یک کارت شبکه از دیگر کارت شبکه‏ ها است و به کارت شبکه اجازه شناسایی داده‏ای که به آن فرستاده شده است را می‏دهد. MAC Address بر خلاف IP یک ادرس خاص است و در درون تراشه کارت شبکه ثبت می‏شود. راه‏های مختلفی جهت تغییر MAC Address کارت شبکه وجود دارد، اما هیچ یک از این راه‏ها باعث ایجاد تغییر دائمی و همیشگی نمی‏شود، بلکه این تغییرات موقت هستند و در صورت راه‏اندازی مجدد سیستم به حالت گذشته باز می‏گردند. اما در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش بسیار مفید و عملی بپردازیم که به وسیله آن می‏توانید MAC Address کارت شبکه را به طور دائمی تغییر دهید.


برای دریافت نرم افزار به ادامه مطلب بروید

 

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وقتی پسوردی بر سیستم عامل قرار میگیرد هیچ راهی برای ورود به سیستم مورد نظر نیست مگر با دانستن پسورد ان..اما زمانی که شما:

 

پسورد بر روی ویندوزتان(XP,Vista,Win7)، آنرا فراموش کرده اید؟!
آیا به خاطر فراموش کردن رمز ویندوز 7 خود مجبور به تعویض آن نشده اید؟!
و یا از روی کنجکاروی میخواهید پسورد یک سیستم(XP,Vista,Win7) را بشکنید

در گذشته نرم افزارهایی برای شکستن چنین پسوردهایی به بازار آمدند که همه انها فقط میتونند  فقط پسورد ویندوزXP را بشکنند ، اما آخرین نسخه نرم افزار 7 Windows Password Remover با قدرتی باور نکردنی از عهده تمامی نسخه های مایكروسافت(XP,Vista,Win7)، برآمد. این نرم افزار از ویندوز 7، ویستا، اکس پی، سرور 2003، ویندوز 2000 و.... پشتبانی کامل می کند

 

 این برنامه توسط کاملا" تست شده و قادر است تمام یوزورها را برای شما قابل مشاهده کرده و پسورد انها را حذف کند. پسورد Syskey نیزتوسط این برنامه قابل حذف هست

 

 


قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows Password Remover v7.0:
- صد درصد قابل بازگشت
- قابلیت حذف تمامی پسوردها با سرعت بسیار بالا و در سهولت کامل
- عدم نیاز به پاک کردن و نصب مجدد ویندوز به خاطر یک پسورد!
- قادر به حذف پسورد تمامی ویندوزها جمله ویندوز محبوب 7
- ریست تمامی پسورد های بوت آپشن(شامل پسورد startup که توسط syskey ایجاد می شود)
- نمایش مشخصات یک اکانت
- ریست پسوردهای local Administrator
- ریست پسوردهای Domain Administrator
- ریست تمامی پسوردهای محدود کننده و کنترل کننده کاربران یک ویندوز
- ریست پسوردها تنها با ساختن یک سی دی بوت (با رایت ایمیج موجود در پک)
- پشتیبانی از فرمت های سیستمی (FAT16, FAT32, NTFS and NTFS5)
- پشتیبانی از تمامی انواع هارد دیسکها (SATA, IDE and SCSI)
- پشتیبانی از لپ تاپ های جدید، سیستم های خانگی و سرورها
- و...

لیست کامل ویندوز های تحت پوشش این نرم افزار:
Windows 7, Windows Vista, Windows Vista (64 bit), Windows Server 2008, Windows XP, XP+SP2, Windows XP Professional x64 Edition, 2003, 2000, NT and Windows Server 2003 x64 Edition-64 bit



برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بر هیچکسی پوشیده نیست که گوگل از برترین جستجوگر های این دنیای بزرگه و همیشه از گزینه های اصلی برای جستجوکردن به شمار میاد.گوگل علاوه بر مشخصاتی که عموم از اونها استفاده میکنن،ترفند ها و ویژگی های پنهانی داره که ما میخواهیم ۹ تا از اونا رو برای شما روشن کنیم.
 



 

آب و هوای شهر های مختلف با گوگل
این یکی از جالب ترین ویژگی های پنهان گوگله.شما با استفاده از این خاصیت میتونید با جستجوی عبارتweather tehran درجه و آب و هوای شهر تهران رو ببینید.

برای صورت کلی باید عبارت زیر رو سرچ کنید:
Weather {نام شهر}
 


 

ماشین حساب گوگلی
کارهای ساده
 


 

کارهای پیشرفته:
 



 

گرفتن اطلاعات برای سایت های مختلف
حالت کلی:
info:{آدرس}



 

تبدیل پول ها با گوگل
 


 

تبدیل واحد ها
در حالت کلی:
{واحد دوم} in {واحد اول}
 



 

اطلاعات درباره یک کلمه

define: {کلمه}
 



 

ساعت یک شهر
در حالت کلی:
time {نام شهر}
 


 

دیدن نقشه یک شهر یا کشور
در حالت کلی:
map{آدرس}
 

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مروزه در کشور ما اکثر گوشی های موجود در بازار ریجستر نشده و قاچاقی به کشور وارد می شوندکه این موضوع باعث نوسانات قیمت یک مدل گوشی شده که علت آن چیزی به جز غیر اصل بودن آن و به اصطلاح چنج بودن آن است که متاسفانه فروشندگان گوشی های تقلبی و یا چنج خود را به عنوان گوشی اصل به مشتری معرفی می کنند. برای شناسایی گوشی های اصلی و چنج راه های متفاوتی است که از جمله ان ها دادن کد #۰۶#* است که سریال گوشی شما (IMEI)  را مشخص نموده و شما می توانید آن را با سریال روی کارتن و باطری همخوانی داشته باشد ودر غیر این صورت گوشی شما قاچاق بوده و چنج شده است. اما در این ترفند قصد داریم روشی را به شمامعرفی کنیم . شما میتوانید به سادگی و از طریق اینترنت به اصل یا غیر اصل

بودن گوشی خود پی ببرید ، بدون نیاز به یافتن کد فوق بر روی کارتن یا باطری گوشی یا سایر راهها!
 



بدین منظور:
ابتدا بر روی گوشی خود (با هر مدلی) کافی است کد #۰۶#* را وارد نمایید. کد IMEI گوشی خود را مشاهده خواهید کرد.
حال به سایت اینترنتی
https://www.numberingplans.com/?page…sis&sub=imeinr

 

مشخصات همان گوشی نوکیا

۳۲۳۰ خود را دریافت کنید ، این موضوع بدین معنی است که گوشی شما اصل بوده

و هیچ گونه مشکلی ندارد. اما اگر مشخصات داده شده مربوط به گوشی شما نباشد گوشی شما قاچاق یا چنج یا… می باشد .
به عنوان مثال اگر کد یک گوشی K750i را چک کنید و این سایت مشخصات یک گوشی W750 را به شما نشان دهد ، گوشی شما غیراصل یا چنج است!
سایت فوق به غیر از چک کردن IMEI موارد دیگری را نیز آنالیز میکند:
» Phone number analysis
» IMSI number analysis
» IMEI number analysis
» SIM number analysis
» ISPC number analysis
لینک چک کردن IMEI برای تشخیص اصل بودن گوشی :
https://www.numberingplans.com/?page…is&sub=imeinr/

لینک چک کردن و آنالیزم کردن کدهای دیگر :
https://www.numberingplans.com/?page=analysis



بروید.
سپس کد IMEI خود را که یک کد ۱۵ رقمی است را در صفحه مربوط به طور دقیق و بدون خطا وارد نمایید و روی دکمه analyse کلیک کنید.
اکنون سایت مشخصاتی به شما میدهد که باید به طور کامل به مشخصات گوشی شما صدق کند. از نظر مدل ، کارخانه ، کشور سازنده و…
به عنوان مثال اگر گوشی شما مدل نوکیا ۳۲۳۰ باشد ، میابیست بعد از وارد نمودن سریال (IMEI) گوشی ،

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:اصل بودن گوشی - گوشی اصل موبایل اصل تشخیص دادن, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ممکن است شما هم بارها با این مشکل مواجه شده باشید که پس از چند ساعت استفاده از کامپیوتر و اجرای چند برنامه احساس کنید سرعت کامپیوترتان کند شده است. این به دلیل پرشدن حافظه مجازی کامپیوتر شماست و همه چیز با یک ریستارت ساده حل میشود. مشکل اینجاست که شاید شما چندین برنامه باز دارید یا در حال دریافت یک فایل از اینترنت هستید یا به هر دلیلی نمیخواهید کامپیوترتان را ریستارت کنید. با روش زیر میتوانید همان کار را بدون نیاز به ریستارت انجام دهید.

 

 

برای دیدن آموزش به ادامه مراجعه نمایید




درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 13 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , ciscocomputer.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com