Cisco & Microsoft

WAN - MAN - LAN

برای دیدن شرح نصب به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 ادامه مطلب For " How to install Backtrack 5 R3" Please go to the continue or 

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:بک ترک ;Install back track; نصب سیستم عامل هکرها; track r3, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تنظیم Torrent برای بالا بردن سرعت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: شنبه 16 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برای نصب انواع ویندوز از قبیل ویندوز ۸ و ۷ یا سیستم عامل های دیگر نیاز به یک سی دی یا دی وی دی قابل بوت داریم. آیا تا حالا به این فکر افتاده اید که چطور می شود ویندوز را از روی فلش مموری نصب کنیم و نیاز به سی دی نباشد؟!

آموزش بوتیبل کردن فلش مموری

آموزش بوتیبل کردن فلش مموری

ما در این آموزش تصویری بوتیبل کردن فلش مموری را به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید به راحتی فلش خود را قابل بوت کرده و ویندوز خود را از روی آن ریخته و نصب کنید.

حال مزایای فلش مموری نسبت به سی دی یا دی وی دی عبارت است از :

- سرعت بالا در نصب ویندوز

- امکان نصب ویندوز در نوت بوک هایی که سی دی رام ندارند

- کاهش مصرف باطری لپ تاپ به دلیل عدم استفاده از سی دی رام

- عدم وجود محدودیت حجم در فلش مموری

- کاهش استحلاک سی دی رام

- هزینه کمتر

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

حتما تابحال با نرم افزارهایی مواجه شدید که به صورت پیش فرض قابلیت Automatic Update آنها فعال میباشد و حتی بر روی گزینه ای تنظیم شده اند که به صورت اتوماتیک آپدیتها را دریافت کرده و بر روی سیستم نصب کنند که این حالت برای کاربران حرفه ای اصلا خوشایند نیست و ترجیح می دهند کلیه ترافیکهای دریافتی و ارسالی اینترنت خود را چک کنند و زیر نظر داشته باشند و در چنین مواردی برای آپدیت شدن نرم افزارها با اطلاع و کسب اجازه از کاربر این کار انجام شود.

 

 اکثر نرم افزارهای موجود در تنظیمات خود گزینه های برای کنترل آپدیت شدن آنها وجود دارد ولی نرم افزار Internet Download Manager(IDM) این گونه نیست و هیچ کجا اجازه غیر فعال کردن اتوماتیک آپدیت خود را نداده است.

 

نرم افزار IDM به طور منظم و تقریبا هفته ای یک بار به صورت خودکار سرور خود را چک میکند و اگر نسخه جدیدی ارائه شده باشد، پنجره ای باز شده و به شما پیشنهاد میکند که نرم افزار را آپدیت کنید. البتهخوشبختانه آپدیتها را بدون اجازه کاربر دانلود نمی کند.

 

اگر پیغام های مداوم نرم افزار در مورد آپدیت شدن برای شما نیز آزاردهنده می باشد ،در مقاله زیر قصد دارم روش غیرفعال کردن اتوماتیک آپدیت این نرم افزار را آموزش دهم.

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: شنبه 2 آذر 1392برچسب:غیرفعال کردن آپدیت IDM; H آپدیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

غیر فعال کردن Firewall از طریق Active Directory

به ادامه مطلب مراجعه نمایید

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: جمعه 24 آبان 1392برچسب:خاموش کردن فایروال Firewall off اکتیودایرکتوری غیر فعال کردن فایروال توسط فایروال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برای دیدن مقاله به ادامه مطلب مراجعه نمایید

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این بار می خواهم در مورد خاموش شدن غیر مترقبه یا تصادفی کامپیوترتان با شما صحبت کنم. تجربه بسیار جالبی که اخیرا به صورت جدی تری آن را کسب نمودم.

اگر از دلایل نرم افزاری این مسئله و موارد مختلفی که در این مورد گفته میشود مانند تأثیر ویروسها یا تروجانهای خطرناک و یا مشکل ویندوز دستگاهتان بگذریم؛ باید خدمتتان عرض نمایم که عمده دلایل خاموش شدن غیر طبیعی دستگاه در حین کار با آن، سخت اقزاری بوده و به شرح ذیل است:

  • اولین دلیل اصلی مربوط به CPU می شود به عبارت دیگر به هر علتی، دمای CPU یا قطعه پردازنده مرکزی کامپیوتر بالا رفته و کامپیوتر قفل کرده یا خاموش می شود. از دمای بالای محیط کار با کامپیوتر که بگذریم؛ باید بگوییم که فن یا خنک کننده های CPU غالبا از مرغوبیت خوبی برخوردار نیستند و یا به صورت صحیح و محکم روی CPU قرار نمی گیرند و این مسئله باعث می شود که وقتی در حال کار با کامپیوتر هستید آن هم کارهایی مانند بررسی نرم افزاری سطح هارد دیسک یا کپی انبوه داده ها از قسمتی از حافظه به قسمت دیگر و یا اجرای نرم افزارهای گرافیکی و متحرک سازی، توان پردازشی CPU گرفته شده و با توجه به ناکارآمدی سیستم خنک کننده ای CPU، دمای CPU بالا رفته و دستگاه قفل نماید. این مسئله همین چند روز اخیر برای بنده رخ داد  که دلیلش شل بسته شدن فن خنک کننده روی CPU بود.
  • دلیل دیگر می تواند عدم تأمین مناسب برق مادربرد از طرف منبع تغذیه یا همان پاور دستگاه باشد. همانطوری که می دانید اغلب پاورهای امروزی نه تنها چینی بوده بلکه اعداد و ارقام نوشته شده روی آنها مینی بر میزان توان خروجی پاورها، دروغی بیش نیست. بنابراین مادربرد بسیاری از دستگاه ها در کوتاه مدت با مشکل مواجه شده و  می سوزد یا کار طبیعی خود را انجام نمی دهد. در این زمینه، خرید پاورهایی چون Green توصیه میشود . یکبار هزینه خوبی داشته باشید و با خرید پاور خوب، خیال خودتان را برای همیشه راحت نمایید.
  • دلیل سوم می تواند حافظه اصلی دستگاه یا همان رم(Ram) باشد. یعنی رم دستگاه ارجینال نبوده و یا به هر دلیل به خوبی عمل نمی کند و در مواقعی که دستگاه نیاز به حافظه اصلی بالایی دارد، آن رم جوابگو نبوده و لاجرم دستگاه قفل کرده یا خاموش می شود. البته از نظز اینجانب خرابی رم اغلب موجب راه اندازی غیر مترقبه دستگاه یا هنگ کردن آن می شود و  آنچنان ربطی به خاموشی کامپیوتر ندارد.
  • دلیل دیگر می تواند اتصال غیر طبیعی سیمهای خروجی پاور به مادریرد یا اتصال بدنه کیس با مادربرد باشد.
  • دلیل آخر را می توان آسیب دیدن اطلاعات بایوس مادربرد یا برد اصلی دستگاه نامید  که در نهایت به بروز رسانی اطلاعات بایوس و یا تعویض مادربرد ختم خواهد شد.

http://armanlearning.persianblog.ir

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:خاموش شدن ناگهانی;ایراد سخت افزاری; , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

Remove USB Memory Stick Write Protected:
How to remove a write protection from your USB memory Stick
1. Shutdown your computer or laptop
2. Insert USB Memory Stick into your laptop or Computer
3. Turn on laptop and then immediately start pressing (F8) key then Advanced Boot Options screen will come up
4. Select Safe Mode with Command Prompt
5. After loading files if your USB Memory Stick drive letter is (G) for example then write as
6. C:\windows\system32>G: and press enter
7. G:\>format G: and press enter
8. If ask you (Y/N) then press (Y) and press enter
9. Now a full format will start which remove write protection from USB Memory Stick.
Note:
Before removing USB from your computer, Always remove it safely by going into to my computer then right click on USB and click eject.

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:silicon power - سيليكون پاور - Write protect, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

حذف تاریخ مصرف پسورد در سرور 2008 R2

Start > Administrative Tools > Group Policy Management > right click "Default Domain Policy" under domain name > Edit > Computer Configuration > Policies > Windows Settings > Security Settings > Account Policies > Password Policy > set "Maximum password age" to "0"

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: یک شنبه 28 مهر 1392برچسب: Disable expire password - پسورد ویندوز 2008 - غیر فعال کردن تاریخ مصرف پسورد ویندوز, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برای شروع ابتدا با یک انتی ویروس آپدیت شده فلش دیسک خود را اسکن کنید تا ویروس ها از بین بروند  سپس وارد محیط command  شوید (از  start >all programs >Accessories> command prompt  یا منوی استارت وارد run  شوید cmd را تایپ کرده اینتر را بزنید و یا در ویندوز vista or 7 در منوی استارت در قسمت   search programs and files تایپ کنید  cmd  و اینتر را بزنید.

در پنجره سیاه رنگ باز شده 

   attrib -h -r -s /s /d G:\*.* 

  را تایپ واینتر را بزنبد. البته قسمت G:\*.* به طور کلی است یعنی  نشاندهنده مکان و نام فایل است . مثلا من می خواهم فایل shadmehr.mp3  که فایل آهنگ است ودر فلش من در درایو H قرار دارد از حالت hidden خارج کنم این دستور را تایپ واینتر می کنم

attrib -h -r -s /s /d H:\shadmehr.mp3   

البته مجبور نیستید اسم فایل را کامل تایپ کنید فقط یکی دو حرف اول را تایپ کنید و با زدن کلید Tab روی کیبورد سیستم نام کامل را می نویسد و شما سپس اینتر را می زنید .

attrib -h -r -s /s /d H:\sha     >>    Tab    >>     attrib -h -r -s /s /d H:\shadmehr.mp3                   

 cmd

اینجا یه توضیح اضافه واسه کسانی که حتی نمی دونند فایل های Hidden رو چطوری ببینند.

برای مشاهده فایل Hidden  در ویندوز XP

در my computer از منوی tools  گزینه folder option  رو انتخاب کنید و به سربرگ view بروید گزینه show hidden files folders and drive را انتخاب کنید وتیک پشت گزینه hide protected operating system files را برداشته ودکمه ok را بزنید حالا فایل های Hidden قابل مشاهده اند

در ویندوز ویستا یا ۷ در my computer  از منوی organize گزینه folder and search option  رو انتخاب کنید و به سربرگ view بروید گزینه show hidden files folders and drive را انتخاب کنید وتیک پشت گزینه hide protected operating system files را برداشته ودکمه ok را بزنید حالا فایل های Hidden قابل مشاهده اند.

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , ciscocomputer.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com