Cisco & Microsoft

WAN - MAN - LAN

برای دریافت نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

آیا می دانید چه آنتی ویروسهایی در ادارات، شرکت ها و سازمانهای دولتی در ایران  استفاده می شود؟

 


شرکتهایی که نمایندگی رسمی آنتی ویروسها را در ایران دارند، از ارائه هر گونه آمار و اطلاعاتی در این باره خودداری می کنند. در صورتی که می توانند با ارائه این آمار و اطلاعات به عنوان یک امتیاز تبلیغاتی از آن استفاده کنند. بهرحال اینجا ایران است و بزینس عجیب و غریب و متفاوت با همه جای دنیا. -شاید این شرکتها این نکته را مد نظر دارند که در صورتی که لیست ادارات را منتشر کنند شرکتهای رقیب با بی اخلاقی تجاری اقدام به جلب نظر مشتریانشان کرده و آنتی ویروس و محصول خود را جایگزین آن نمایند.
از جمله ویروسیابهایی که در شبکه ی شرکتها و سازمانهای دولتی کشور استفاده می شود می توان به سیمانتک، مک آفی، بیت دیفندر ، ناد32، پاندا،کاسپراسکای، کوئیک هیل و دکتر وب اشاره کرد. البته متاسفانه هنوز در برخی از سازمانها بطور غیرقانونی از آنتی ویروسهای کرک شده و بدون لایسنس استفاده می کنند که در این میان آمار Symantec و McAfee بیش از دیگران است. نداشتن نماینده رسمی در کشور، زیاد بودن کرک و سی دی های قفل شکسته و کرک شده این آنتی ویروسها، وجود برخی شرکتهای غیرمجاز در کشور که با استفاده از برند این شرکتهای آمریکایی و فریب کارشناسان غیرحرفه ای سازمان و فروش آنتی ویروسهای کرک شده و غیر لایسن دار بجای اوریجینال را می توان از مهمترین علل نفوذ این ضد ویروس ها دانست.

آنتی ویروسهای BitDefender و Kaspersky شاخص ترین آنتی ویروسهایی است که توانسته اند به سرورهای شبکه ادارات راه یابند. از مزایایی که موجب می شود مدیران شبکه آنتی ویروس های فوق را انتخاب کنند می توان به مدیریت کاملا حرفه ای و پیشرفته با کاربرپسندی بالا (User Friendly) و سادگی استفاده و مدیریت و امکانات بالای (Management) کنسول آن اشاره کرد. برخی از آنتی ویروسها با تبلیغات گسترده سعی در چرخش بازار به نفع خود را دارند. ازجمله آنها می توان به NOD32 اشاره کرد با استناد به اینکه سیمانتک، مک آفی، بیت دیفندر ، ناد32، پاندا،  کاسپراسکای، کوئیک هیل جزء آنتی ویروسهای برتر به شمار می روند، اما کارشناسان BitDefender و Kaspersky را به جهت مزایای ذکر شده در جایگاه بالاتری قرار می دهند.

آنتی ویروس بیت دیفندر 2012   ( با بهترین آنتی ویروس دنیا از اطلاعات خود محافظت کنید! )


 محافظت در برابر ویروس ها ، جاسوس افزارها و هرزنامه ها

 دیواره آتش برای محافظت از اتصال اینترنت شما

 مراقبت در برابر لینکهایی دریافتی در فیس بوک و توییتر

 جلوگیری از سرقت ID های شما

 کنترل والدین برای نظارت بر عملکرد فرزندان

 پشتیبان گیری آنلاین

 تنظیمات بهینه برای سرعت و کارایی مطلوب

 هشداردهنده حرفه ای برای سایتهای مخاطره آمیز

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: شنبه 5 آذر 1390برچسب:BitDefender, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وقتی پسوردی بر سیستم عامل قرار میگیرد هیچ راهی برای ورود به سیستم مورد نظر نیست مگر با دانستن پسورد ان..اما زمانی که شما:

 

پسورد بر روی ویندوزتان(XP,Vista,Win7)، آنرا فراموش کرده اید؟!
آیا به خاطر فراموش کردن رمز ویندوز 7 خود مجبور به تعویض آن نشده اید؟!
و یا از روی کنجکاروی میخواهید پسورد یک سیستم(XP,Vista,Win7) را بشکنید

در گذشته نرم افزارهایی برای شکستن چنین پسوردهایی به بازار آمدند که همه انها فقط میتونند  فقط پسورد ویندوزXP را بشکنند ، اما آخرین نسخه نرم افزار 7 Windows Password Remover با قدرتی باور نکردنی از عهده تمامی نسخه های مایكروسافت(XP,Vista,Win7)، برآمد. این نرم افزار از ویندوز 7، ویستا، اکس پی، سرور 2003، ویندوز 2000 و.... پشتبانی کامل می کند

 

 این برنامه توسط کاملا" تست شده و قادر است تمام یوزورها را برای شما قابل مشاهده کرده و پسورد انها را حذف کند. پسورد Syskey نیزتوسط این برنامه قابل حذف هست

 

 


قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows Password Remover v7.0:
- صد درصد قابل بازگشت
- قابلیت حذف تمامی پسوردها با سرعت بسیار بالا و در سهولت کامل
- عدم نیاز به پاک کردن و نصب مجدد ویندوز به خاطر یک پسورد!
- قادر به حذف پسورد تمامی ویندوزها جمله ویندوز محبوب 7
- ریست تمامی پسورد های بوت آپشن(شامل پسورد startup که توسط syskey ایجاد می شود)
- نمایش مشخصات یک اکانت
- ریست پسوردهای local Administrator
- ریست پسوردهای Domain Administrator
- ریست تمامی پسوردهای محدود کننده و کنترل کننده کاربران یک ویندوز
- ریست پسوردها تنها با ساختن یک سی دی بوت (با رایت ایمیج موجود در پک)
- پشتیبانی از فرمت های سیستمی (FAT16, FAT32, NTFS and NTFS5)
- پشتیبانی از تمامی انواع هارد دیسکها (SATA, IDE and SCSI)
- پشتیبانی از لپ تاپ های جدید، سیستم های خانگی و سرورها
- و...

لیست کامل ویندوز های تحت پوشش این نرم افزار:
Windows 7, Windows Vista, Windows Vista (64 bit), Windows Server 2008, Windows XP, XP+SP2, Windows XP Professional x64 Edition, 2003, 2000, NT and Windows Server 2003 x64 Edition-64 bit



برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ممکن است شما هم بارها با این مشکل مواجه شده باشید که پس از چند ساعت استفاده از کامپیوتر و اجرای چند برنامه احساس کنید سرعت کامپیوترتان کند شده است. این به دلیل پرشدن حافظه مجازی کامپیوتر شماست و همه چیز با یک ریستارت ساده حل میشود. مشکل اینجاست که شاید شما چندین برنامه باز دارید یا در حال دریافت یک فایل از اینترنت هستید یا به هر دلیلی نمیخواهید کامپیوترتان را ریستارت کنید. با روش زیر میتوانید همان کار را بدون نیاز به ریستارت انجام دهید.

 

 

برای دیدن آموزش به ادامه مراجعه نمایید




درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فکر می‌کنم عنوان مطلب کاملآ شما رو از محتوای این پست مطلع کرده باشه
همه ما پوشه (Folder) هایی توی کامپیوتر هایمان داریم که لاقل برای مدتی بیشتر از بقیه با آنها سر و کار داریم برنامه
FileBoxExtender به شما کمک می‌کنه تا فقط با یک کلیک به پوشه هایی که بیشتر با آنها سر و کار دارید دسترسی پیدا کنید به این که دو آیکون کوچک در کنار صفحات شما (قابل تنظیم) ظاهر می‌کند یکی برای پوشه های مورد علاقه مثل آهنگ ها و عکس ها و یکی هم برای پوشه هایی که بیشتر با آنها سر و کار داشته اید مثلآ مقالات مربوط به یکی از پروژه هایتان.



برای لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که مایکروسافت برای ویندوز ۸ در نظر گرفته، سازگاری این محصول برای به‌اشتراک‌گذاری فایل‌ها با محصولات اچ‌پی، OEM و دیگر شرکای مایکروسافت است.

بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌های مایکروسافت، ۸ قابلیتی کاربردی که قرار در ویندوز ۸ به کار گرفته شوند در زیر آورده شده است.
تشخیص چهره کاربر به جای رمز عبور

در سال ۲۰۱۲ میلادی حسگرهای به‌کار رفته در دستگاه‌هایی مانند میکروفون‌ها، دوربین‌های دیجیتالی، گیرنده ماهوره‌ای GPS، سیستم‌های سرعت‌سنج، دماسنج و حسگرهای مغناطیسی که با رایانه‌های شخصی سازگار هستند، به ویندوز ۸ امکان می‌دهند که پس از تشخیص چهره کاربر اجازه ورود به رایانه را صادر کند.

پیروی از دستگاه‌های الکترونیکی

مایکروسافت در نظر دارد نسخه جدید سیستم‌عامل خود را از حالت ماشین-محور خارج کرده و به صورت کاربر-محور ارایه دهد. این مسئله به این معنی خواهد بود که ویندوز ۸ می‌تواند زمانی که شما از رایانه شخصی به لپ‌تاپ و به دستگاه‌های دیجیتالی کوچک‌تر منتقل می‌شود، خدمات متناسب با شما را ارایه دهد.

پشتیبانی از نمایشگر لمسی و چند لمسی

مایکروسافت به همکاران خود توضیح داده است که ویندوز ۸ را با قابلیتی بهتر از نمایشگر لمسی iPad اپل عرضه می‌کند. این سیستم‌عامل همچنین می‌تواند از سیستم‌های سرعت‌سنج، سیستم هوشمند شناسایی محل استقرار کاربر، سیستم تشخیص نور محیط پشتیبانی کند.

تماشای بسته‌های HD در تلویزیون‌های بی‌سیم

ویندوز ۸ قابلیت سازگاری با انواع دستگاه‌های الکترونیکی از جمله گیرنده‌های تلویزیونی را دارد و می‌تواند امکان تماشای بسته‌ها با کیفیت بسیار بالای HD را فراهم کند. بر این اساس کاربر می‌تواند لپ‌تاپ خود را روشن کند،‌ بستهمورد نظر خود را در اینترنت بیابد، و با یک کلیک آن را به صورت بی‌سیم به تلویزیون خود انتقال داده و آن را تماشا کند.

بارگذاری ابزارهای مورد نیاز از فروشگاه Windows App Store

مایکروسافت مانند فروشگاه اینترنتی که اپل هم‌اکنون برای آیفون و iPad عرضه کرده، مرکز اینترنتی ویژه‌ای عرضه می‌کند که کاربران در سراسر دنیا می‌توانند کلیه ابزارها و برنامه‌های مورد علاقه خود متناسب با سیستم‌عامل ویندوز ۸ را از آن بارگذاری کند.

کشتن ویروس و حفظ اطلاعات کاربران

ویروس‌ها معمولا با قابلیت تخریب اطلاعات ذخیره شده روی رایانه‌ها عرضه می‌شوند، اما ویندوز ۸ به گونه‌ای ساخته می‌شود که بدون آسیب رساندن به اطلاعات می‌تواند کلیه ویروس‌ها و برنامه‌های مخرب را از بین ببرد.

بوت شدن رایانه بدون درنگ

یک بررسی که در مارس ۲۰۱۰ انجام شد نشان داد که زمان صرف شده برای بالا آمدن ویندوز مهم‌ترین عامل نارضایتی کاربران محسوب می‌شود. بر این اساس مایکروسافت قصد دارد ویندوز ۸ را به گونه‌ای طراحی کند که بالا آمدن آن طول نکشد و از زمان روشن کردن رایانه تا بالا آمدن سیستم هیچ زمانی صرف نشود. در ویندوز ویستا زمان بوت شدن رایانه ۴۰ ثانیه بود که در ویندوز ۷ این رقم به ۳۷ ثانیه رسید. اما مایکروسافت قصد دارد آن را در ویندوز ۸ صفر کند.

کنترل بیشتر بر رایانه

یکی از مهم‌ترین اهدافی که مایکروسافت در ویندوز ۸ دنبال می‌کند، آسان‌سازی استفاده از ابزارها و ارتقا تجربیات رایانه‌ای کاربران است. مایکروسافت در این سیستم‌عامل روش‌های جدید ارتباط با رایانه را در اختیار کاربران می‌گذارد و امکان کنترل بیشتر رایانه را برای کاربران فراهم می‌آورد.

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در این مقاله آموزش تصویری ساخت password disk for windows seven وهمچنین بازیابی رمز عبور ایجاد شده در فلش دیسک و فلاپی دیسک را خواهدید آموخت.

ابتدا شما نیاز به یک فلاپی دیسک و یا یک فلش دیسک دارید تا فایل userkey.psw که در آخرین مرحله این آموزش ساخت آن را فرا خواهید گرفت ، را به آنها انتقال دهید.

 

این مقاله آموزشی توسط مدیر ارشد سایت میهن تراک نوشته شده است و کپی برداری باذکر منبع مانعی ندارد. برای مشاهده آموزش لطفا ادامه مقاله را بخوانید.



شروع آموزش :

ابتدا فلش دیسک یا فلاپی دیسک خود را به رایانه خود متصل کنید سپس بر روی عکس نام کاربری خود در منوی start کلیک کنید تا به بخش مدیریت اکانت کاربری ویندوز خود منتقل شوید.

 

2-در این مرحله روی گزینه "Create a password reset disk" کلیک کنید

نکته : شما میتوانید به جای رفتن به کنترل پنل از منوی استارت و درون جعبه جستجو عبارت password reset disk را جستجو کنید تا لینک مستقیم به شما نشان داده شود

 

3 - با نمایش پیغام "Welcome screen of the Forgotten Password Wizard" بر روی next کلیک کنید

4 - در این مرحله شما باید نوع دیسکی که میخواهید پسورد ریست روی آن نصب شود را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه next کلیک کنید.

 

5 - در این مرحله در قسمت Current User Account Password شما باید پسورد و رمز عبور فعلی خود را وارد نمائید و دکمه Next را فشار دهید.

6 - در این مرحله با مشاهده پیغام Progress %100 complee بر روی دکمه next کلیک کنید

7 - مرحله آخر: در این مرحله دکمه finish را فشار دهید

کلید usserkey.psw شما با موفقیت روی فلش دیسک ( ویا فلاپی دیسک ) شما نصب شد.

» حال میتوانید با دانلود این مقاله با حجم 168 کیلوبایت آموزش بازیابی از طریق دیسک ایجاد شده را بیاموزید.

::پایان مقاله::

منبع : میهن تراک.کام

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عنوان مقاله : آموزش بازیابی رمز عبور ویندوز XP

با توجه به درخواست یکی از کاربران میهن تراک کتابی جهت آموزش تصویری بازیابی رمز فراموش شده ویندوز XP گردآوری نموده ایم که میتوانید در ادامه مقاله آن را با حجم 400 کیلوبایت دانلود نمایید

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

متاسفانه در Microsoft Windows تقریبا راه های زیادی برای بازیابی رمز عبور فراموش شده Adminstrator وجود دارد که ما در این مقاله به یکی از بارزترین روش ها اشاره می کنیم. اگر شما دسترسی به حساب کاربری خود و Administrator را از دست داده اید و نمی دانید که چه باید کرد، مقاله زیر را دنبال کنید.

 

قبل از شروع و شرح این روش توصیه می کنیم که پس از ورود دوباره به حساب کاربری Administrator خود و دسترسی کامل به سیستم، توسط خود ویندوز یک Password Recovery Disk تهیه کنید تا از این به بعد در صورت فراموش کردن رمز عبور، براحتی و بدون هیچ برنامه ی اضافی رمز عبور خود را بازیابی کنید. این توصیه برای مدیران شبکه ها و کلیه کاربرانی که اطلاعات مهمی در سیستم خود دارند پیشنهاد می شود.

مزیت این روش به دیگر روش های موجود (برای بازیابی رمز عبور) این است که به برنامه ی جانبی نیاز ندارد و با استفاده از امکانات خود ویندوز و CD/DVD نصب، می توان رمز عبور را بازیابی کرد. اما نکته ای قابل ذکر است که برای استفاده از این روش باید System restore فعال باشد و باید یک Restore Point، قبل از عدم دسترسی به حساب کاربری، در سیستم ایجاد شده باشد!

برای شروع CD/DVD نصب ویندوز ویستا یا ۷ را رایانه قرار دهید و سیستم را restart کنید. در هنگام بوت، و نمایش تصویر زیر، دکمه Enter را بزنید تا وارد محیط نصب ویندوز شوید.



برای شروع CD/DVD نصب ویندوز ویستا یا ۷ را رایانه قرار دهید و سیستم را restart کنید. در هنگام بوت، و نمایش تصویر زیر، دکمه Enter را بزنید تا وارد محیط نصب ویندوز شوید.

بازبابی رمز عبور فراموش شده در ویندوز


اگر CD/DVD ویندوز ویستا یا ۷ خود را ندارید، باید وارد تنظیمات پیشرفته بوت (Advanced Boot Options) شوید و سپس گزینه Repair your computer را اجرا کنید.

بازیابی رمز عبور ویندوز

در این مرحله، زبان، زمان و فرمت فعلی سیستمتان را انتخاب کنید و دکمه Next را زنید تا به مرحله بعدی بروید. اگر شما نصب کننده ویندوز را با CD/DVD بوت کرده باشید، در این مرحله شما گزینه Repair your computer را خواهید دید.

بازیابی رمز عبور در ویندوز

سپس سیستم عاملی که قصد تعمیر آن را دارید، از لیست انتخاب کنید. (همان سیستم عاملی که رمز عبور آن را فراموش کرده اید را انتخاب کنید)

بازیابی رمز عبور در ویندوز

در این مرحله بر روی گزینه System Restore کلیک کنید و یک Restore Point را انتخاب کنید و صبر کنید تا مراحل به اتمام برسد. مطمئن شوید که Restore Point که انتخاب کرده اید، قبل از عدم دسترسی به حساب کاربری Adinistrator باشد تا بتوان آن را بازیابی کرد.

بازیابی رمز عبور در ویندوز

 

با پشت سر گذاشتن مراحل بالا رمز عبور شما به حالت قبلی بازیابی شده است و براحتی می توانید وارد محیط کاربری خود در ویندوز شوید.

http://www.makeuseof.com

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تعویض لوگوی ویندوز هفت بدون استفاده از نرم افزار و از طریق رجیستریویندوز

در مطالب گذشته آموزش تعویض لوگوی ویندوز 7 از طریق نرم افزار داده شد که در این مطلب آموزش تعویض لوگو بدون نیاز به نرم افزار و از طریق رجیستری ویندوز داده خواهد شد.

 

کافی است این مقاله را بخوانید تا بدون دانلود نرم افزار خاصی و تنها با تعویض 1 تگ در بخش رجیستری ویندوز 7 لوگوی مورد نظرتان را جایگزین نمائید.

 

 

آموزش :

- در دسکتاپ خود کلید های windows+R را فشار دهید تا منوی RUN باز شود و در آن Regedi را تایپ و کلید enter را فشار دهید.

- از ادیتور رجیستری مسیر زیر را بروید.

HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionAuthenticationLogonUIBackground

- همانند عکس در فضای خالی کلیک راست کرده و یک Dword بسازید و اسم آن را OEMBackground قرار دهید و مقدار آن را برابر 1 قرار دهید.

- حال به مسیر زیر بروید : C>WindowsSystem32oobeinfoackgrounds

- فایل مورد نظر را انتخاب و نام پوشه را به backgroundDefault تغییر دهید

- با اتمام مراحل بالا از منوی استارت گزینه logoff را انتخاب کنید تا عکس مورد نظر را مشاهده نماوید.

 

 

 


 

منبع: میهن تراک

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه آبی مرگ ویندوز (  BSOD  )صفحه ای بسیار آشنا برای کسانی است که ازاین سیستم عامل استفاده می کنند صفحه ای آبی رنگ که در زمانی که کامپیوتر دچار خطاهای سخت افزاری می شود که ادامه فعالیت امکان پذیر نیست این صفحه نمایان می شود و صفحه ای پر از خطاهای پیش آمده است. صفحه آبی مرگ از زمان ارائه ویندوز ۳٫۱ ( تقریبا ۱۵ سال قبل ) وجود داشته است که در آن زمان معروف به صفحه مشکی مرگ بوده زیرا پس زمینه رنگ این صفحه مشکی بود ولی با ورود ویندوز ۹۵ و سیستم عامل های بعد از آن تا ویندوز XP پس زمینه این صفحه آبی می باشد و به خاطر همین به صفحه آبی مرگ معروف می باشد.

با ارایه پیش نمایش ویندوز ۸ ، این نسخه هم از این صفحه بی بهره نبوده اما دیگر این صفحه به زشتی گذشته نیست و یک صفحه آبی رنگ با یک شکلک اخمو وغمگین و نوشته ای حاوی این خبر که سیستم شما دچار خطایی شده آن را ریستارت کنید می باشد.

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران از Certcc، ویندوز 8 با تعدادی از تنظیمات كوچك اما مهم عرضه خواهد شد و مایكروسافت امیدوار است ویندوز 8 را به یك هدف سخت تر برای ویروس ها، كرم ها و تروجان هایی كه قادر به خراب كردن نسخه های قدیمی تر سیستم عامل بودند، تبدیل كند.

هفته گذشته در كنفرانس Build بسیاری از ویژگی های امنیتی ذكر شده توسط مدیر ویندوز، استیون سینوفسكی، درباره گسترش طراحی ویژگی هایی بود كه در ویستا و ویندوز 7 قرار داشتند و به تدریج از طریق به روز رسانی های ویندوز به آن اضافه می شدند.

این ویژگی شامل طرح بندی تصادفی فضای آدرس (ASLR) می شود كه در ویندوز 8 به طور گسترده تری از آن استفاده می شود و به عنوان یك ویژگی جدید خواهد بود كه هسته سیستم عامل را از چیزی كه " آسیب پذیری عدم دسترسی به اطلاعات ارجاع شده NULL حالت هسته" نامیده می شود، محافظت كند و اساسا این آسیب پذیری این امكان را به یك مهاجم می دهد تا یك بار بر روی سیستم دسترسی خود را بالا ببرد.

احتمالا بزرگترین ویژگی امنیتی اضافی، پشتیبانی از ویندوز 8 برای UEFI2.3.1 تكنولوژی بوت امن ( نیاز به پشتیبانی BIOS دارد) است كه بدافزار بوت شدن زود هنگام را از تداخل با محصولات آنتی ویروس قبل از آنكه در حافظه لود شود، متوقف می كند.

هیچ یك از این تغییرات اصلی نیستند اما آن ها به طراحی سیاست محدودكننده تا آن جا كه ممكن است ادامه می دهند و برنامه های كاربردی می توانند بدون برهم زدن سیستم عامل بر روی پلت فرم اجرا شوند.

اما سینوفسكی، اهمیت چرخه توسعه امنیت شركت، برنامه نویسی، تست كردن و طراحی سیستم را به توسعه دهندگان یادآور شد.

بزرگترین چالش امنیتی مایكروسافت با ویندوز 8 همان چیزی است كه شركت با ویندوز 7 داشته است و آن تعدادی از كاربران سرسخت به خصوص كاربران xp هستند كه حاضر به ارتقاء سیستم خود به نسخه های بالاتر نیستند.

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:داستان Story ایرانی عشق دوستی لپ تاپ تعمیر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


1. Safe Mode (حالت امن)
قابلیت جدیدی که در آفیس 2010 به چشم می‌خورد، قابلیت Safe Mode است. در صورتی که در این حالت وارد یکی از محصولات آفیس شوید، افزونه‌های اضافی نصب شده بر روی نرم‌افزار، همراه برنامه اجرا نخواهد شد. بسیاری از مشکلات آفیس نظیر اجرا نشدن برنامه به دلیل مشکلات افزونه هاست.
بدین منظور کافی است کلید Ctrl را از روی کیبورد نگه داشته و سپس نرم‌افزار را اجرا کنید. پیغامی ظاهر می‌شود که بایستی بر روی Yes کلیک کنید. سپس برنامه در حالت Safe Mode اجرا می‌شود.

2. غیرفعال کردن ماکروها
فایل‌های آفیس امکان ذخیره ماکرو (Macro) را در داخل خود دارند. ماكرو مجموعه‌ای از فرمان‌ها، كلیدها و یا کلیک‌های ماوس است كه موجب سهولت در انجام کارهای تکراری می‌گردد.
برای اجرای یک فایل بدون پردازش ماکروی درون آن کافی است کلید Shift را گرفته و فایل مورد نظر را اجرا کنید.

3. تعمیر رجیستری ویندوز
آفیس برای ذخیره بسیاری از قسمت‌های خود از رجیستری ویندوز استفاده می‌کند. گاهی ممکن است آسیب دیدن اطلاعات مربوط به آفیس در رجیستری موجب اختلال در عملکرد نرم‌افزارهای آفیس شود.
برای تعمیر رجیستری ویندوز شامل اطلاعات مربوط به آفیس، بر روی منوی Start کلیک کرده و عبارت winword /r را وارد نموده و Enter بزنید (در ویندوز XP بایستی این کار را در محیط Run انجام دهید).
پس از چند لحظه پنجره‌ای نمایان خواهد شد که میزان عملیات انجام شده برای تعمیر برنامه را مشخص خواهد کرد. این کار ممکن است چند دقیقه طول بکشد.


درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:دانلود فیلم کلیپ جدید 90 2010, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خطاهای کامپیوتر، بازخورد(فیدبک) آنی است. خطا به شکل پیام هشدار دهنده و یا تغییر در رفتار رایانه خود را نشان می دهد.معمولترین خطای بدی که برای ویندوز اتفاق می افتد «صفحه مرگ آبی» ویندوز است که کاربران دیگر به آن عادت کرده اند!
همچنین خطاها بیشتر به شکل کدهای خطا بیان می شوند.
کدهای خطای مایکروسافت نشان از مشکلی در پروسه پردازش ویندوز دارند. عیب ممکن است به خاطر ورودی اشتباه کاربر باشد ، یا مشکل از نصب نرم افزار یا سخت افزاری خاص به وجود آید. اما کدهای خطا یک کارکرد بسیار مهم دارند: معنای آنها این است که برای عیب یابی و رفع عیب رایانه دچار خطا شده راهی وجود دارد.

ErrorGoblin.com
ErrorGoblin نوار جستجوی ساده ای ارائه می کند. کافیست در این نوارجستجو کد خطای ویندوز را وارد کرده و جستجو کنید تا سیستم دلیل بروز خطا را به شما نمایش دهد. قسمت جستجو کد های خطا به شکل ۰xn یا ۰xen را که در آن n معرف عدد میباشد می پذیرد. این ابزار راه سریعی برای جستجوی مشکل شماست چون لازم نیست در سایت ثبت نام کرده و سپس وارد شوید یا در یک لیست بلند بالا بخواهید بگردید تا به خواسته خود برسید.جستجو در ErrorGoblin ممکن است همیشه به نتیجه نرسد. در این حالت شما می توانید کد خطا شما را برای انها ایمیل کرده و آنها پس از فرستادن جواب برای شما آن کد را هم به به بانک اطلاعاتی خود اضافه خواهند کرد.

ErrorKey.com
ErrorKey به شما این امکان را می دهد تا در محیط های جستجوی وسیعی مثل اوراکل Sybase, DB2, HTTP, Flash, SAP DB همچنین سیستم کدهای خطای مایکروسافت بپردازید. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این سایت ، دارا بودن محیط جستجو در کمک به درک خطا های سنسور خودرو های جدید است. شما می توانید شماره کد خطا یا نوع خطا را در جستجوی خطا وارد کرده و معنی ومفهومش را دریابید.

ErrorHelp.com
این سایت پیش از این به عنوان Bug.gd شناخته می شد ،سپس به ErrorHelp تغییر نام داد.اما پایگاه داده و کارکرد های آن ثابت باقی مانده. راهنمای خطا نیز یک افزونه قابل نصب در فایرفاکس و IE7 برای جستجو کدهای خطا ارئه می کند. ErrorHelp دارای بخشی مربوط به حل خطاهاست ، که معلومات و دانش زیادی در این قسمت در دسترس کاربران علاقه مند قرار گرفته است. سایت حاوی لیستی ۱۳۰،۴۱۴ تایی از خطاهای مختلف و و راه حل های رفع آنهاست.

EventID.net
EventID حاوی اعداد منحصر به فردی متناظر با هر اتفاق قابل توجهی که در ویندوز و یا یک برنامه تحت ویندوز رخ می دهد است. اطلاعات توسط کاربر وارد سیستم میشود. EventID مرجع غنی برای کلیه حوادث رخ داده در ویندوز است. ابزار عیب یابی ویندوز در Windows Event Viewer به حل هر مشکل ویندوز به کاربران کمک فراوانی میکند.
سایت دارای ۱۰۵۶۹ شناسه رویداد ثبت شده و ۵۰۰ منبع رویداد را با اطلاعات ارائه شده بیشتری توسط همکاران سایت است. در EventID ، شما همچنین می توانید کد های خطای دیگر غیر از ویندوز را هم جستجو کنید.

Wikipedia’s List of HTTP Status Codes
کدهای HTTP را معمولا هنگامی که با یک صفحه وب غیر قابل دسترس و یا مسدود مواجه می شوید مشاهده می کنید. هنگامی که وب سایت مورد نظر ندارد درست بارگذاری نشود پیغام خطا به شکل کدهای وضعیت HTTP توسط سرور به مرورگر ارسال می شود. این حالت معمولا شامل کد وضعیت HTTP و دلیلی مانند «خطا در سرور داخلی »یا«۴۰۴ هنوز خطا پیدا نشد». اگر می خواهید نگاه گسترده تری به خطاهای HTTP بیاندازید، ویکیپدیا برایتان یک لیست مرتب و منظم از این کدها را فراهم کرده است.

SMTP Error Codes
احتمالا پس از خطای ۴۰۴ ، این رایج ترین نوع خطا است. بیشتر ما آن خطا را وقتی که ایمیل به مقصد نرسیده باشد و یا در ارسال دچار مشکل شود دیده ایم. خطای SMTP مشخص کننده وضعیت بین دو سیستم سرویس دهنده ایمیل یعنی سرور فرستنده و سرور گیرنده ان است. معمولا ما به کد خطای ۳ رقمی توجه نمی کنیم. اما اگر علاقه مند باشید سایت About.com مکان خوبی برای درک معنای هر عدد کد خطا می باشد. هر رقمی در کد خطای SMTP به معنی مطلبی است و ترکیب آنها به ما می گوید چه اشتباهی رخ داده و علتش چیست.

List of POST / beep codes
کامپیوترها هنوز هنگام بوت کردن بوق کوتاهی میزنند. بوق غیر عادی نشان از مشکل سخت افزاری در سیستم دارد. این مشکل می تواند از حافظه رم درست در جای خود قرار نگرفته و شل (بوق بلند) ، یا مشکلی جدی مانند مادربرد معیوب باشد. صدای بوق ممکن است بسته به سازنده مادر برد متغییر باشد، اما در لیست موارد مشترک بیپ ها آورده شده است. این سایت همچنین راه حل هایی دارد که شما می توانید امتحان کنید تا مشکل بیپ رایانه تان برطرف شود، البته فقط در صورتی که شما مشکلی با باز کردن کیس رایانه و دست به آچار شدن نداشته باشید.

Windows Stop Messages
هنگ کردن مداوم ویندوز را چه طور برطرف می کنید؟ خطاهای توقف ویندوز کاملا رایج هستند و گاهی هنگام نصب ویندوز اتفاق می افتد. اما بدترین کد خطا این است: “Stop 0×۰۰۰۰۰۰۷B”. این بدان معناست که رایانه دارای ویروس بوت شده است. لینک بالا فهرستی از کدهای خطای توقف و راه حل های آن از طریق لینک های پشتیبانی مایکروسافت دارد. شما همچنین می توانید از صفحه جستجوی سایت کمک بگیرید.

پشتیبانی مایکروسافت
سایت پشتیبانی مایکروسافت همراه با دو نوع جستجوی خطاها ارائه شده است. در جستجوی پایه(Basic search) ، شما فقط باید کد خطا را وارد و جستجو کنید. جستجوی پیشرفته به شما امکان می دهد نتیجه را توسط نوع محصول سخت افزاری و محل هایی از مایکروسافت که می خواهید نتیجه را از ان بیابید مانند Microsoft Answers و ویندوز آنلاین و یا Windows Online or solutions محدودتر بسازید.


درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:رفع اشکال ویندوز Error هنگ کردن کامپیوتر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , ciscocomputer.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com