Cisco & Microsoft

WAN - MAN - LAN

شرکت گوگل بالاخره پس از مدتها از آغاز بکار سرویس پست الکترونیکی جیمیل که اکنون دیگر تبدیل به محبوبترین سرویس پست الکترونیکی در ایران و جهان شده است زبان فارسی را به آن اضافه کرد.

جیمیل زبان فارسی را به مجموع ۵۳ زبان رابط کاربری خود اضافه کرده و تمام منوها و فهرست‌های جیمیل دیگر به زبان فارسی قابل مشاهده است.

 اینکه چرا تابحال با توجه به گستردگی زبان فارسی این اقدام تاکنون به تاخیر افتاده بود بحثی جداست اما این اقدام خود گامی دیگر پس از راه‌اندازی وبلاگ گوگل به زبان فارسی برای ارتباط بیشتر غول موتورهای جستجوگر با فارسی‌ زبانان است.

 شما را دعوت می کنم از این پوسته اندازی گوگل استفاده کنید که مطمئنا مفید خواهد بود و با بسیاری از تنظیمات مهم جیمیل اشنایی بشتری پیدا خواهید کرد .

برای نصب زبان فارسی در جیمیل خود می‌توانید این‌گونه عمل کنید:

وارد حساب Gmail خود شوید.

  • بر روی نماد چرخ دنده بالای صفحه و سپس «تنظیمات Mail»‏ (Mail settings) کلیک کنید.
  • زبان فارسی (Persian) را از منوی کشویی «زبان نمایشگر Gmail» ‏(Gmail display language)  در بخش «زبان» (Language) انتخاب کنید (لیست زبانها ترتیب الفبایی ندارد).
  • روی «ذخیره تغییرات» (Save Changes) کلیک کنید

 لینک منبع از وبلاگ اصلی گوگل به زبان فارسی

  منبع : www.MihanTrack.com

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در این مقاله آموزش تصویری ساخت password disk for windows seven وهمچنین بازیابی رمز عبور ایجاد شده در فلش دیسک و فلاپی دیسک را خواهدید آموخت.

ابتدا شما نیاز به یک فلاپی دیسک و یا یک فلش دیسک دارید تا فایل userkey.psw که در آخرین مرحله این آموزش ساخت آن را فرا خواهید گرفت ، را به آنها انتقال دهید.

 

این مقاله آموزشی توسط مدیر ارشد سایت میهن تراک نوشته شده است و کپی برداری باذکر منبع مانعی ندارد. برای مشاهده آموزش لطفا ادامه مقاله را بخوانید.



شروع آموزش :

ابتدا فلش دیسک یا فلاپی دیسک خود را به رایانه خود متصل کنید سپس بر روی عکس نام کاربری خود در منوی start کلیک کنید تا به بخش مدیریت اکانت کاربری ویندوز خود منتقل شوید.

 

2-در این مرحله روی گزینه "Create a password reset disk" کلیک کنید

نکته : شما میتوانید به جای رفتن به کنترل پنل از منوی استارت و درون جعبه جستجو عبارت password reset disk را جستجو کنید تا لینک مستقیم به شما نشان داده شود

 

3 - با نمایش پیغام "Welcome screen of the Forgotten Password Wizard" بر روی next کلیک کنید

4 - در این مرحله شما باید نوع دیسکی که میخواهید پسورد ریست روی آن نصب شود را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه next کلیک کنید.

 

5 - در این مرحله در قسمت Current User Account Password شما باید پسورد و رمز عبور فعلی خود را وارد نمائید و دکمه Next را فشار دهید.

6 - در این مرحله با مشاهده پیغام Progress %100 complee بر روی دکمه next کلیک کنید

7 - مرحله آخر: در این مرحله دکمه finish را فشار دهید

کلید usserkey.psw شما با موفقیت روی فلش دیسک ( ویا فلاپی دیسک ) شما نصب شد.

» حال میتوانید با دانلود این مقاله با حجم 168 کیلوبایت آموزش بازیابی از طریق دیسک ایجاد شده را بیاموزید.

::پایان مقاله::

منبع : میهن تراک.کام

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عنوان مقاله : آموزش بازیابی رمز عبور ویندوز XP

با توجه به درخواست یکی از کاربران میهن تراک کتابی جهت آموزش تصویری بازیابی رمز فراموش شده ویندوز XP گردآوری نموده ایم که میتوانید در ادامه مقاله آن را با حجم 400 کیلوبایت دانلود نمایید

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

امروزه تمامی کاربران از سرویس محبوب و پرکاربرد پست الکترونیکی استفاده می کنند و از آن برای امور کاری یا شخصی خود کمک می گیرند. در این میان، بعضی از پست های الکترونیکی، از اهمیت خاصی برخوردار هستند و از دست دادن آن ها، مشکلاتی جدی به همراه دارد. در این مقاله قصد معرفی چند نرم افزار قدرتمند برای پشتیبان گیری از پست های الکترونیکی و کلیه تنظیمات را داریم. لازم به ذکر است تعدادی از سرویس دهنده های پست الکترونیک، قابلیت پشتیبان گیری از ایمیل ها را ندارند. همچنین برای پشتیبان گیری از ایمیل ها در دیگر سرویس دهنده ها، مراحل دشوار و زیادی باید طی شود و گاهی پشتیبان گیری باید تک تک انجام شود. در اینجا است که اهمیت یک نرم افزار پشتیبان گیری سریع و قدرتمند با رابط گرافیکی زیبا مطرح می شود.

 


توسط این نرم افزارهای رایگان، قادر خواهید بود براحتی و با فشردن یک کلید، از هزاران پست الکترونیکی خود پشتیبان تهیه کنید و در مواقع لزوم، آن ها را بازیابی کنید. همچنین این نرم افزارها علاوه بر پست الکترونیکی توانایی پشتیبان گیری از مخاطبان، آدرس ها، پروفایل ها و تمامی تنظیمات آن ها را دارند. لازم به ذکر است که این برنامه ها از بیشتر نرم افزارهای پست الکترونیکی (که از سرویس pop3 استفاده می کنند) مانند Windows Mail، Outlook Express، Microsoft Outlook، Thunderbird پشتیبانی می کنند.



 

 

 

برنامه ای ساده و در عین حال قدرتمند که کار کردن با آن بسیار ساده است. کافی است تا نرم افزار پست الکترونیکی، سپس پروفایل و قسمت هایی که مایل هستید برنامه از آن ها پشتیان تهیه کند را انتخاب کنید تا بصورت خودکار یک پشتیبان برای شما تهیه کند. همچنین می توانید فایل های پشتیبانی را فشرده کنید تا از حجم کمتری برخوردار شوند. KLS می تواند آرشیوی از پشتیبان های مداوم شما تهیه کند و همگی را در یک دایرکتوری نگه داری کند.

برای دریافت این برنامه به لینک زیر مراجعه کنید.

http://www.kls-soft.com/klsbackup/mailb_index.php
http://www.kls-soft.com/klsmailbackup/index.php

 

 

+Amic Email Backup

 

 

این برنامه برای پشتیبان گیری سریع و راحت از Mail Client های معروف ساخته شده است. همان طور که در شکل بالا پیداست، ظاهر ساده ای دارد و براحتی می توان پشتیبان گیری را انجام داد. همچنین می توان برنامه را زمان بندی کرد تا بصورت خودکار از ایمیل ها پشتیبان تهیه کند. Amic Email Backup سرعت بالا و تنظیمات زیادی دارد که می توانید مطابق میل خود آن ها برای کنترل بهتر تغییر دهید.

 

http://www.amictools.com/download/AmicEmailBackupSetup.exe
http://download.cnet.com/Amic-Email-Backup/3000-2369_4-10768887.html

 

 

+ Outlook Express Backup

 

این برنامه به کاربران ماکروسافت ویندوز کمک می کند تا از پست های الکترونیکی خود در نرم افزار Outlookپشتیبان تهیه کنند و در مواقع لزوم، آن ها را بازیابی کنند. ظاهر برنامه بسیار ساده است و در کمتر از چند دقیقه کار کردن با آن را یاد خواهید گرفت. Outlook Express Backup توانایی پشتیبانی بیش از چهار گیگابایت پست الکترونیکی و داده ها را دارد.

http://www.outlook-express-backup.com/downloads/oebw-setup.exe
http://www.genie-soft.com/products/oeb/download.htm

 

 

 

 

یکی از قوی ترین برنامه های موجود است که قابلیت های خوب این برنامه، طرفداران زیادی را برای خود جذب کرده است. همان طور که در شکل بالا مشاهده می کنید، ظاهر برنامه کاربر پسند بوده و دارای قسمت های مختلفی است. اما فقط این ظاهر زیبا نیست! این برنامه از بیشتر نرم افزارهای پست الکترونیک پشتیبانی می کند و می توان همزمان از تمامی ایمیل ها پشتیبان تهیه کرد و آن ها مدیریت کرد و در کل از آن به عنوان یک مرکز ایمیل نام برد.

همچنین می توان پشتیبان های تهیه شده را توسط خود برنامه بر روی دیسک رایت کرد.

http://download.cnet.com/MailStore-Home/3000-2369_4-10761715.html
http://www.mailstore.com/en/mailstore-home.aspx

MailStore +

+ KLS Mail Backup

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گر قصد فروش گوشی موبایل خود را دارید، شاید یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌هایتان اطمینان از پاک شدن فایل‌ها و اطلاعات شخصیتان از حافظه گوشی باشد.  

ممکن است کمی عجیب باشد، ولی هستند افرادی که بدون توجه به اطلاعات ذخیره شده در گوشی، به فروش آن اقدام می‌کنند. شاید این افراد واقعا از اهمیت امنیت اطلاعات شخصی در دنیای دیجیتال آگاه نیستند. اما این مساله می‌تواند هزینه‌های زیادی برای آنها در بر داشته باشد. وقتی گوشی موبایل را بدون پاک کردن پیام‌های کوتاه، عکس‌ها، ایمیل‌ها یا ویدئوهای ذخیره شده در آن می‌فروشیم در واقع همه اطلاعات شخصی و خصوصی خودمان را در اختیار غریبه‌ای می‌گذاریم که ممکن است از آنها سوءاستفاده کند.

 

پاک کردن اطلاعات از روی گوشی‌های موبایل بسیار آسان. کافی است مراحل این مقاله را در هر دو مدل گوشی‌های آندرویدی یا آیفون اجرا کنید

 پاک کردن اطلاعات از روی گوشی آیفون 

پاک کردن اطلاعات از روی آیفون بسیار ساده است. وارد قسمت تنظیمات اپلیکیشن‌ها (Settings app) شوید و بعد بخش General  را باز کنید. فهرستی که نمایش داده می‌شود را به سمت پایین اسکرول کنید تا به گزینه «Reset» برسید. آن را انتخاب کرده و روی گزینه Erase All Content and Settings، به معنای «پاک کردن همه اطلاعات و تنظیمات» کلیک کنید. با این کار همه اطلاعات، عکس‌ها، ویدئوها، فایل‌های رسانه‌ای و تنظیمات مختلف گوشی از بین می‌رود و همچون روز اول که از کارخانه در آمده بود، پاک و خالی می‌شود. 

اگر برنامه یا اطلاعاتی روی گوشی دارید که نمی‌خواهد به کل از بین برود، می‌توانید بعد از وصل شدن به آی‌تیونز، گزینه Restore را انتخاب و کلیک کنید. این کار به شما امکان می‌دهد تا پیش از پاک کردن همه اطلاعات، نسخه پشتیبان از آنها تهیه کنید. برای استفاده از نسخه پشتیبان، باید دوباره به آی‌تیونز وصل شوید. ولی در کل ایده خوب و کارآمدی است. 

توجه داشته باشید اگر قبلا یک بار قفل گوشیتان را باز کرده‌اید یا به اصطلاح jailbreak (جِیل برک) شده است، باید از طریق آی‌تیونز همه اطلاعات را دوباره برای قفل کردن گوشی، بازگردانید.

 چگونگی  پاک کردن اطلاعات گوشی‌های آندرویدی

 پاک کردن اطلاعات از روی گوشی‌های آندرویدی هم مثل آیفون آسان است، با این تفاوت که مراحل بیشتری را باید پشت سر بگذارید. برخلاف آیفون، گوشی‌های مبتنی بر آندروید در جاهای مختلفی اطلاعات خود را ذخیره می‌کنند. یکی از آنها حافظه داخلی گوشی است که بیشتر برنامه‌ها، نرم‌افزارها و اطلاعات در آن ذخیره می‌شوند و دیگری کارت حافظه SD است. جایی که موسیقی، عکس و بعضی از نرم‌افزارها و تنظیماتشان در آن ذخیره می‌شوند. 

برخی از گوشی‌ها همچون Droid Incredible، دو حافظه SD مجزا دارند. بنابراین، برای از بین بردن همه اطلاعات ذخیره شده در گوشی‌های آندرویدی، باید مطمئن شوید همه چیز را از همه جا پاک کرده‌اید. 

اگر گوشی موبایلتان هنگام خرید، کارت حافظه SD داشت، موقع فروش، آن را نیز باید به خریدار بدهید. اما اگر خودتان کارت حافظه جداگانه‌ای خریده‌اید، بهتر است آن را نگهدارید و برای گوشی بعدی استفاده کنید. اگر قرار است کارت حافظه را نیز روی گوشی بفروشید باید مطئمن شوید که اطلاعاتی از شما روی آن باقی نمانده است. 

Reformat کردن کارت حافظه روش چندان مطمئنی برای از بین بردن همه اطلاعات نیست. مگر اینکه دوباره روی آن اطلاعاتی ذخیره شود. در این صورت امکان برگرداندن اطلاعات وجود نخواهد داشت. برای این کار به شما توضیح می دهیم که چگونه کارت حافظه را فرمت و اطلاعات جدید همچون فیلم‌ و ویدئوی معمولی را روی آن ذخیره کنید. 

نخست، برای پاک کردن کامل اطلاعات از روی حافظه به بخش  Settings بروید و گزینه SD & Phone Storage را انتخاب کنید و از منوی آن گزینه Unmount SD Card را انتخاب و روی آن کلیک کنید. وقتی این فرایند تمام شود، گزینه Format SD Card فعال می‌شود. روی آن کلیک کنید تا همه اطلاعات ذخیره شده پاک شوند. برای اطمینان از پاک شدن اطلاعات، کارت حافظه را به کامپیوتر وصل کنید و ظرفیتش را با فایل‌های حجیم مثل فیلم، پر و دوباره فرمت کنید. 

بعد از انجام این مراحل، دوباره به بخش Settings > SD & Phone Storage بروید و روی گزینه Factory Data Reset کلیک کنید. این کار باعث پاک شدن همه اطلاعات به طور کامل می‌شود و گوشی به وضعیت پیش‌فرض خود بر می‌گردد.

باز با همه این مراحل ایمنی، بعضی معتقند برای امنیت صددرصد بهتر است دوباره حافظه گوشی را با فایل‌های معمولی اما حجیم همچون بازی پر کنید. البته توجه داشته باشید که برای دانلود بازی‌ها به سراغ آندروید مارکت نروید! وقتی مطمئن شدید هیچ فضای خالی‌ برای ذخیره در گوشی باقی نمانده است، دوباره گوشی را ریسِت فاکتوری کنید تا همه تنظیماتش به پیش‌فرض اولیه خود برگردند.

توجه داشته باشید که اگر قبلا گوشی را root یا به اصطلاح هک کرده‌اید، نمی‌توانید رام‌هایی که روی گوشی اجرا می‌شود را حذف کنید. برای این کار باید از برنامه‌های جانبی استفاده کنید. 

اگر هم نخواهید روت آن را از بین ببرید، می‌توانید آن را همان‌طور بفروشید. کاربران زیادی هستند که دوست دارند گوشی‌های روت شده خریداری کنند تا زحمت روت کردن آن از دوششان برداشته شود.

 

توصیه ما به دارندگان اسمارت‌فون‌هایی همچون اپل و آندرویدی‌ها، حفظ امنیت اطلاعات گوشی و جلوگیری از سوءاستفاده هکرها است. هرگز فراموش نکنید پیش از فروش گوشی آن را به فرمت اولیه‌اش خالی از هر نوع اطلاعات برگردانید. 

نکته پایانی هم اینکه مواظب باشید سیم کارت تان را روی گوشی جا نگذارید! ممکن است توصیه به ظاهر پیش پا افتاده ای باشد، اما در صورت وقوع می تواند مشکلات و دردسرهای فراوانی برای تان ایجاد کند.

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

متاسفانه در Microsoft Windows تقریبا راه های زیادی برای بازیابی رمز عبور فراموش شده Adminstrator وجود دارد که ما در این مقاله به یکی از بارزترین روش ها اشاره می کنیم. اگر شما دسترسی به حساب کاربری خود و Administrator را از دست داده اید و نمی دانید که چه باید کرد، مقاله زیر را دنبال کنید.

 

قبل از شروع و شرح این روش توصیه می کنیم که پس از ورود دوباره به حساب کاربری Administrator خود و دسترسی کامل به سیستم، توسط خود ویندوز یک Password Recovery Disk تهیه کنید تا از این به بعد در صورت فراموش کردن رمز عبور، براحتی و بدون هیچ برنامه ی اضافی رمز عبور خود را بازیابی کنید. این توصیه برای مدیران شبکه ها و کلیه کاربرانی که اطلاعات مهمی در سیستم خود دارند پیشنهاد می شود.

مزیت این روش به دیگر روش های موجود (برای بازیابی رمز عبور) این است که به برنامه ی جانبی نیاز ندارد و با استفاده از امکانات خود ویندوز و CD/DVD نصب، می توان رمز عبور را بازیابی کرد. اما نکته ای قابل ذکر است که برای استفاده از این روش باید System restore فعال باشد و باید یک Restore Point، قبل از عدم دسترسی به حساب کاربری، در سیستم ایجاد شده باشد!

برای شروع CD/DVD نصب ویندوز ویستا یا ۷ را رایانه قرار دهید و سیستم را restart کنید. در هنگام بوت، و نمایش تصویر زیر، دکمه Enter را بزنید تا وارد محیط نصب ویندوز شوید.



برای شروع CD/DVD نصب ویندوز ویستا یا ۷ را رایانه قرار دهید و سیستم را restart کنید. در هنگام بوت، و نمایش تصویر زیر، دکمه Enter را بزنید تا وارد محیط نصب ویندوز شوید.

بازبابی رمز عبور فراموش شده در ویندوز


اگر CD/DVD ویندوز ویستا یا ۷ خود را ندارید، باید وارد تنظیمات پیشرفته بوت (Advanced Boot Options) شوید و سپس گزینه Repair your computer را اجرا کنید.

بازیابی رمز عبور ویندوز

در این مرحله، زبان، زمان و فرمت فعلی سیستمتان را انتخاب کنید و دکمه Next را زنید تا به مرحله بعدی بروید. اگر شما نصب کننده ویندوز را با CD/DVD بوت کرده باشید، در این مرحله شما گزینه Repair your computer را خواهید دید.

بازیابی رمز عبور در ویندوز

سپس سیستم عاملی که قصد تعمیر آن را دارید، از لیست انتخاب کنید. (همان سیستم عاملی که رمز عبور آن را فراموش کرده اید را انتخاب کنید)

بازیابی رمز عبور در ویندوز

در این مرحله بر روی گزینه System Restore کلیک کنید و یک Restore Point را انتخاب کنید و صبر کنید تا مراحل به اتمام برسد. مطمئن شوید که Restore Point که انتخاب کرده اید، قبل از عدم دسترسی به حساب کاربری Adinistrator باشد تا بتوان آن را بازیابی کرد.

بازیابی رمز عبور در ویندوز

 

با پشت سر گذاشتن مراحل بالا رمز عبور شما به حالت قبلی بازیابی شده است و براحتی می توانید وارد محیط کاربری خود در ویندوز شوید.

http://www.makeuseof.com

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تعویض لوگوی ویندوز هفت بدون استفاده از نرم افزار و از طریق رجیستریویندوز

در مطالب گذشته آموزش تعویض لوگوی ویندوز 7 از طریق نرم افزار داده شد که در این مطلب آموزش تعویض لوگو بدون نیاز به نرم افزار و از طریق رجیستری ویندوز داده خواهد شد.

 

کافی است این مقاله را بخوانید تا بدون دانلود نرم افزار خاصی و تنها با تعویض 1 تگ در بخش رجیستری ویندوز 7 لوگوی مورد نظرتان را جایگزین نمائید.

 

 

آموزش :

- در دسکتاپ خود کلید های windows+R را فشار دهید تا منوی RUN باز شود و در آن Regedi را تایپ و کلید enter را فشار دهید.

- از ادیتور رجیستری مسیر زیر را بروید.

HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionAuthenticationLogonUIBackground

- همانند عکس در فضای خالی کلیک راست کرده و یک Dword بسازید و اسم آن را OEMBackground قرار دهید و مقدار آن را برابر 1 قرار دهید.

- حال به مسیر زیر بروید : C>WindowsSystem32oobeinfoackgrounds

- فایل مورد نظر را انتخاب و نام پوشه را به backgroundDefault تغییر دهید

- با اتمام مراحل بالا از منوی استارت گزینه logoff را انتخاب کنید تا عکس مورد نظر را مشاهده نماوید.

 

 

 


 

منبع: میهن تراک

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در این مطلب قابلیت های ویژه حافظه های فلش را به شما معرفی میکنیم !

اگر تابه حال از حافظه های فلش تنها برای ذخیره سازی اطلاعات

و به عنوان یک انبار دیجیتال استفاده می کردید، سخت در اشتباهید. این ابزار بندانگشتی کارکردهای مفید دیگری هم دارند که نباید از آنها غفلت کنید. با این ابزار، امکانات و توانمندی های جالبی دارند که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

 




۱) اجرای نسخه های پرتابل برنامه های مختلف

حافظه های فلش در کنار ذخیره سازی انواع اطلاعات برای اجرای نسخه های پرتابل یا قابل حمل برنامه های مختلف هم قابل استفاده هستند. برنامه هایی که نیاز به نصب ندارند و تنها با یک کلیک از روی حافظه های فلش اجرا می شوند.

یکی از انواع این برنامه ها که بسیار کاربردی است اوپن آفیس نام دارد. این برنامه تمامی امکانات برنامه آفیس مایکروسافت را در خود دارد.همچنین نباید از نسخه های پرتابل مرورگرهایی مانند فایرفاکس و تاندربرد غفلت کرد که به ترتیب برای مرور وب و تبادل ایمیل به کار می روند. وقتی امکانات مجموعه آفیس با این دو برنامه ترکیب شود، بخش اعظم نیازهای اداری و تجاری هم رفع می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های پرتابل قابل نصب روی حافظه های فلش می توانید به آدرس PortableApps.com مراجعه کنید.

۲) راه اندازی
سیستم عامل

از حافظه های فلش برای راه اندازی یک سیستم عامل کامل با تمامی امکاناتش هم می توان استفاده کرد. این کار در مورد سیستم عامل های ویندوز و لینوکس بدون مشکل خاصی ممکن است. هر چند امکانات نسخه های پرتابل این سیستم عامل ها تفاوت هایی با نسخه های عادیشان دارد. اطلاعات بیشتر در این زمینه در سایت های تخصصی فن آوری و با انجام یک جست وجوی ساده در دسترس است.

۳) اتصال به شبکه های بی سیم

اگر یک شبکه بی سیم دارید می توانید با استفاده از تنظیمات مربوط به شبکه بی سیم در ویندوز پیکربندی مناسب را برای اتصال حافظه فلش خود به این شبکه انجام دهید. با این کار می توان حافظه فلش را برای اتصال رایانه ها، چاپگرها و دیگر وسایل جانبی به یک شبکه بی سیم مورد استفاده قرار داد.

۴) تنظیم مجدد کلمه عبور

اگر کلمه عبور خود در ویندوز را فراموش کنید حتما به مشکل برمی خورید. راه حل این مسئله آن است که اطلاعات ضروری در این زمینه را ذخیره کنید تا در صورت فراموشی یا هر مشکل دیگری به سرعت به اطلاعات مورد نظر دسترسی داشته باشید. در گذشته این اطلاعات روی فلاپی دیسک ها ذخیره می شد، اما امروزه با استفاده از حافظه های فلش هم می توان این اطلاعات را ذخیره کرده و در صورت لزوم آنها را اجرا کرد.

۵) ارتقای عملکرد سیستم

با استفاده از حافظه فلش می توان عملکرد ویندوزهای ویستا و ۷ را ارتقا داد. فن آوری ReadyBoost به منظور افزایش سرعت ویندوز از طریق حافظه های فلش ابداع شده است.

این فن آوری از فضای خالی موجود در حافظه فلش به عنوان حافظه اضافی کمکی برای افزایش ظرفیت حافظه Cache هارد دیسک رایانه استفاده می کند. از آنجایی که سرعت حافظه های فلش از حافظه های سنتی مغناطیسی بیشتر است، استفاده از آنها در این زمینه سرعت سیستم و عملکرد آن را ارتقا می دهد. دستور العمل های مربوط به این کارکرد حافظه های فلش از طریق بخش کمک یا Help ویندوز در دسترس است.

۶) مدیریت انتقال اطلاعات

اگر از ویندوز XP استفاده می کنید می توانید برای بهبود و مدیریت بهینه انتقال اطلاعات از USB Flash Drive Manager مایکروسافت استفاده کنید. بعد از نصب این برنامه کپی کردن فایل، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات کل حافظه فلش یا هارد دیسک، تغییر برچسب درایو و حتی ایجاد فایل Autorun راحت تر می شود.

۷) تبدیل به mp۳ player

حافظه های فلش را با اعمال اندکی تغییرات می توان به عنوان ابزاری برای گوش کردن به فایل های mp۳ به کار برد. با این کار در وقت و هزینه کاربر نیز صرفه جویی می شود. برای این کار کافیست فایل های موسیقی خود را روی حافظه فلش کپی کنید و آن را به رایانه متصل کنید. سپس نرم افزار Windows Media Player را اجرا کرده و فهرستی از قطعات موسیقی مورد علاقه تان را با استفاده از امکانات این نرم افزار ایجاد کنید.

۸) حفاظت از اطلاعات حساس با رمزگذاری

اگر از حافظه فلش خود برای انتقال و نگهداری اطلاعات حساس و محرمانه استفاده می کنید، قادر خواهید بود برای آن کلمه عبور تعیین کنید تا هر کسی نتواند به محتوای آن دسترسی پیدا کند. Rohos Mini Drive از جمله ابزارهای امنیتی است که با استفاده از آن می توانید یک بخش یا پارتیشن حفاظت شده روی حافظه فلش ایجاد کرده و سپس برای آن کلمه عبور در نظر بگیرید. با این کار امنیت خود را تضمین کرده اید.

۹) مدیریت وب سایت

با استفاده از حافظه های فلش حتی می توان وب سایت های مورد نظر را مدیریت کرد. اگر شما ادمین یک سایت هستید می توانید با استفاده از برنامه Server۲Go، انواع وب سرورهایی که از Apache،
PHP
، MySQL، Perl پشتیبانی می کنند را مدیریت کنید. نسخه پرتابل این برنامه به راحتی و با یک کلیک روی حافظه های فلش قابل استفاده است. این برنامه که با همه نسخه های ویندوز سازگار است، از اکثر مرورگرهای اینترنتی هم پشتیبانی می کند.

۱۰) قفل کردن رایانه

برنامه پرتابل Predator برای قفل کردن رایانه ها با استفاده از حافظه های فلش قابل استفاده است. این برنامه کم حجم و کاربردی حافظه فلش را به یک کلید مطمئن مبدل می کند. با نصب این برنامه اگر حافظه فلش به رایانه متصل باشد، همه چیز به طور عادی کار خواهد کرد، در غیر این صورت و به محض برداشتن حافظه فلش رایانه قفل خواهد شد و حتی صفحه کلید و موشواره هم از کار می افتند و نمایشگر هم سیاه می شود.

منبع: میهن تراک


درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با بهره گیری از این ترفند شما میتوانید به شکل مخفیانه ، دوربین های مداربسته نصب شده بر مکانهای امنیتی و سری را مشاهده کنید. مکانهایی اعم از نیروگاههای اروپایی ، آمریکایی و آسیایی ، کارخانه های خارجی ، شرکتهای پتروشیمی خارجی و .... .جالب اینکه این عمل مخفیانه از طریق جستجوگر معروف گوگل فراهم شده است. همچنین امکان مشاهده لحظه به لحظه بشکل عکس و همین طور با تغییر زاویه و بزرگنمایی نیز وجود دارد.

این ترفند ارزش آزمایش را دارد و پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید !

 برای این کار:
به موتور جستجوی گوگل بروید. (www.google.com)
اکنون دستور زیر زیر را Copy & Paste کرده و جستجو نمایید:


inurl:"ViewerFrame?Mode="

 

حال گوگل نتایجی را برای شما مشخص میکند. کافی است به هر یک از لینکهای موجود کلیک کنید تا به یکی از دوربینهای مداربسته امنیتی مراجعه کنید.با استفاده از ابزار کنار صفحات میتوانید نمایش دوربین را تغییر دهید.لازم به ذکر است میتوانید تا صفحات زیادی پیشروی کنید و لینکهای متعددی را چک و دوربینهای هر یک را مشاهده کنید.

منبع: میهن تراک

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:هک دوربین امینیتی برنامه هک دوربین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با سلام به همه دوستان عزیز

برای ادامه شرح موضوع به ادامه مطلب بروید

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
ادامه مطلب
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: شنبه 14 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 13 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , ciscocomputer.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com