Cisco & Microsoft

WAN - MAN - LAN

تی یک نوزاد متولد میشود چون عمرش هنوز به یک ماه و یک سال و… نمی‌رسد می‌گویند ۱۰ روزشه ؛ ۲ هفتشه ؛ ۳ ماهشه و… حالا من و شما که آن دوران را پشت سر گذاشتیم و سالها از عمرمون می‌گذره شاید خیلی جالب باشد که بدانیم چند روز ؛ چند ساعت ؛ چند دقیقه است که پا به این جهان گذاشت ه‌ایم و شاید به این وسیله بیشتر بتوانیم به خودمان و آنچه انجام داده‌ایم فکر کنیم.

برای اینکه بفهمید چند روز ؛ ماه ؛ هفته ؛ ثانیه و… از عمرتان می‌گذرد می‌توانید لینک های زیر را ببینید:

Clock

Etn.Nl Age Calculator

Horoscope.Com AgeCounter

یا این فایل اکسل (xls.) را دریافت کنید – حجم: ۸۴KB

* فایل بالا رو دانلود کنید . بعد تاریخ تولد شمسی خودتان را به میلادی تبدیل کنید ، و در آخر تاریخ میلادی را در سلول مشخص شده وارد کنید و enter را بزنید.

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در این مطلب قابلیت های ویژه حافظه های فلش را به شما معرفی میکنیم !

اگر تابه حال از حافظه های فلش تنها برای ذخیره سازی اطلاعات

و به عنوان یک انبار دیجیتال استفاده می کردید، سخت در اشتباهید. این ابزار بندانگشتی کارکردهای مفید دیگری هم دارند که نباید از آنها غفلت کنید. با این ابزار، امکانات و توانمندی های جالبی دارند که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

 




۱) اجرای نسخه های پرتابل برنامه های مختلف

حافظه های فلش در کنار ذخیره سازی انواع اطلاعات برای اجرای نسخه های پرتابل یا قابل حمل برنامه های مختلف هم قابل استفاده هستند. برنامه هایی که نیاز به نصب ندارند و تنها با یک کلیک از روی حافظه های فلش اجرا می شوند.

یکی از انواع این برنامه ها که بسیار کاربردی است اوپن آفیس نام دارد. این برنامه تمامی امکانات برنامه آفیس مایکروسافت را در خود دارد.همچنین نباید از نسخه های پرتابل مرورگرهایی مانند فایرفاکس و تاندربرد غفلت کرد که به ترتیب برای مرور وب و تبادل ایمیل به کار می روند. وقتی امکانات مجموعه آفیس با این دو برنامه ترکیب شود، بخش اعظم نیازهای اداری و تجاری هم رفع می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های پرتابل قابل نصب روی حافظه های فلش می توانید به آدرس PortableApps.com مراجعه کنید.

۲) راه اندازی
سیستم عامل

از حافظه های فلش برای راه اندازی یک سیستم عامل کامل با تمامی امکاناتش هم می توان استفاده کرد. این کار در مورد سیستم عامل های ویندوز و لینوکس بدون مشکل خاصی ممکن است. هر چند امکانات نسخه های پرتابل این سیستم عامل ها تفاوت هایی با نسخه های عادیشان دارد. اطلاعات بیشتر در این زمینه در سایت های تخصصی فن آوری و با انجام یک جست وجوی ساده در دسترس است.

۳) اتصال به شبکه های بی سیم

اگر یک شبکه بی سیم دارید می توانید با استفاده از تنظیمات مربوط به شبکه بی سیم در ویندوز پیکربندی مناسب را برای اتصال حافظه فلش خود به این شبکه انجام دهید. با این کار می توان حافظه فلش را برای اتصال رایانه ها، چاپگرها و دیگر وسایل جانبی به یک شبکه بی سیم مورد استفاده قرار داد.

۴) تنظیم مجدد کلمه عبور

اگر کلمه عبور خود در ویندوز را فراموش کنید حتما به مشکل برمی خورید. راه حل این مسئله آن است که اطلاعات ضروری در این زمینه را ذخیره کنید تا در صورت فراموشی یا هر مشکل دیگری به سرعت به اطلاعات مورد نظر دسترسی داشته باشید. در گذشته این اطلاعات روی فلاپی دیسک ها ذخیره می شد، اما امروزه با استفاده از حافظه های فلش هم می توان این اطلاعات را ذخیره کرده و در صورت لزوم آنها را اجرا کرد.

۵) ارتقای عملکرد سیستم

با استفاده از حافظه فلش می توان عملکرد ویندوزهای ویستا و ۷ را ارتقا داد. فن آوری ReadyBoost به منظور افزایش سرعت ویندوز از طریق حافظه های فلش ابداع شده است.

این فن آوری از فضای خالی موجود در حافظه فلش به عنوان حافظه اضافی کمکی برای افزایش ظرفیت حافظه Cache هارد دیسک رایانه استفاده می کند. از آنجایی که سرعت حافظه های فلش از حافظه های سنتی مغناطیسی بیشتر است، استفاده از آنها در این زمینه سرعت سیستم و عملکرد آن را ارتقا می دهد. دستور العمل های مربوط به این کارکرد حافظه های فلش از طریق بخش کمک یا Help ویندوز در دسترس است.

۶) مدیریت انتقال اطلاعات

اگر از ویندوز XP استفاده می کنید می توانید برای بهبود و مدیریت بهینه انتقال اطلاعات از USB Flash Drive Manager مایکروسافت استفاده کنید. بعد از نصب این برنامه کپی کردن فایل، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات کل حافظه فلش یا هارد دیسک، تغییر برچسب درایو و حتی ایجاد فایل Autorun راحت تر می شود.

۷) تبدیل به mp۳ player

حافظه های فلش را با اعمال اندکی تغییرات می توان به عنوان ابزاری برای گوش کردن به فایل های mp۳ به کار برد. با این کار در وقت و هزینه کاربر نیز صرفه جویی می شود. برای این کار کافیست فایل های موسیقی خود را روی حافظه فلش کپی کنید و آن را به رایانه متصل کنید. سپس نرم افزار Windows Media Player را اجرا کرده و فهرستی از قطعات موسیقی مورد علاقه تان را با استفاده از امکانات این نرم افزار ایجاد کنید.

۸) حفاظت از اطلاعات حساس با رمزگذاری

اگر از حافظه فلش خود برای انتقال و نگهداری اطلاعات حساس و محرمانه استفاده می کنید، قادر خواهید بود برای آن کلمه عبور تعیین کنید تا هر کسی نتواند به محتوای آن دسترسی پیدا کند. Rohos Mini Drive از جمله ابزارهای امنیتی است که با استفاده از آن می توانید یک بخش یا پارتیشن حفاظت شده روی حافظه فلش ایجاد کرده و سپس برای آن کلمه عبور در نظر بگیرید. با این کار امنیت خود را تضمین کرده اید.

۹) مدیریت وب سایت

با استفاده از حافظه های فلش حتی می توان وب سایت های مورد نظر را مدیریت کرد. اگر شما ادمین یک سایت هستید می توانید با استفاده از برنامه Server۲Go، انواع وب سرورهایی که از Apache،
PHP
، MySQL، Perl پشتیبانی می کنند را مدیریت کنید. نسخه پرتابل این برنامه به راحتی و با یک کلیک روی حافظه های فلش قابل استفاده است. این برنامه که با همه نسخه های ویندوز سازگار است، از اکثر مرورگرهای اینترنتی هم پشتیبانی می کند.

۱۰) قفل کردن رایانه

برنامه پرتابل Predator برای قفل کردن رایانه ها با استفاده از حافظه های فلش قابل استفاده است. این برنامه کم حجم و کاربردی حافظه فلش را به یک کلید مطمئن مبدل می کند. با نصب این برنامه اگر حافظه فلش به رایانه متصل باشد، همه چیز به طور عادی کار خواهد کرد، در غیر این صورت و به محض برداشتن حافظه فلش رایانه قفل خواهد شد و حتی صفحه کلید و موشواره هم از کار می افتند و نمایشگر هم سیاه می شود.

منبع: میهن تراک


درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با بهره گیری از این ترفند شما میتوانید به شکل مخفیانه ، دوربین های مداربسته نصب شده بر مکانهای امنیتی و سری را مشاهده کنید. مکانهایی اعم از نیروگاههای اروپایی ، آمریکایی و آسیایی ، کارخانه های خارجی ، شرکتهای پتروشیمی خارجی و .... .جالب اینکه این عمل مخفیانه از طریق جستجوگر معروف گوگل فراهم شده است. همچنین امکان مشاهده لحظه به لحظه بشکل عکس و همین طور با تغییر زاویه و بزرگنمایی نیز وجود دارد.

این ترفند ارزش آزمایش را دارد و پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید !

 برای این کار:
به موتور جستجوی گوگل بروید. (www.google.com)
اکنون دستور زیر زیر را Copy & Paste کرده و جستجو نمایید:


inurl:"ViewerFrame?Mode="

 

حال گوگل نتایجی را برای شما مشخص میکند. کافی است به هر یک از لینکهای موجود کلیک کنید تا به یکی از دوربینهای مداربسته امنیتی مراجعه کنید.با استفاده از ابزار کنار صفحات میتوانید نمایش دوربین را تغییر دهید.لازم به ذکر است میتوانید تا صفحات زیادی پیشروی کنید و لینکهای متعددی را چک و دوربینهای هر یک را مشاهده کنید.

منبع: میهن تراک

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:هک دوربین امینیتی برنامه هک دوربین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

افزایش عملکرد گیم با جدیدترین بروز رسانی های سندی بریج
اینتل بروز رسانی درایور گرافیکی را برای پردازنده های سندی بریج منتشر کرده است که عملکرد اجرای گیم را در ویندوزهای ویستا و سون تا 37% بهبود می بخشد.

به گزارش Cnet، در حالی که سندی بریج در حال ارتقاء و بروز رسانی درایوهای گرافیکی خود است، Ivy Bridge اصلاحات بیشتری را در بخش گرافیکی خود اعمال می نماید.

اینتل در قالب بیانیه ای اظهار داشت عمده این بروزرسانی های گرافیکی در نسل دوم پردازنده های Intel Core با گرافیک Intel HD است که عملکرد اجرای گیم را در پلتفرم های ULV به میزان 37% افزایش می بخشد.

پردازنده های ULV یا Ultra Low Voltage قدرتمندترین و اثربخش ترین پردازنده های به کار رفته در سیستم های باریک نظیر لپ تاپ های پاویلیون HP و لپ تاپ های سری 9 سامسونگ می باشند.

 

درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:دانلود فیلم کلیپ جدید 90 2010 آهنگ , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

امروزه بسیاری از ما ساعات کاری خود را مقابل صفحه مانیتور سپری می کنیم و وقتی به خانه می رسیم هم خستگی تن خود را جلوی صفحه تلوزیون (یا مجددا مانیتور کامپیوتر) به در می کنیم، اما با خستگی چشمهایمان چه کنیم؟
خستگی و حتی درد چشمها در برابر مانیتور یکی از شایعترین مشکلاتی است که کاربران کامپیوتر با آن مواجه اند. مساله ای که بعضی وقتها ممکن است حتی مانع از فعالیت عادی و یا خوابیدن هم بشود. شاید شما هم قبلا گرفتار چنین مشکلی شده اید و حتی به دنبال راه حلی برای آن هم گشته اید. اما چه کار باید کرد؟
اولین کار این است که "خستگی چشمها" را بشناسیم. یا آنگونه که این روزها مرسوم است: خستگی چشمها را از نو تعریف کنیم!

شناخت "خستگی چشمها"

تشخیص علائم خستگی چشمها بسیار آسان است، اما چیزی که کمی سخت است، یافتن ارتباط بین این علائم و خستگی چشمهاست. چون این علائم بسیار غیراختصاصی و رایج هستند. مثلا سردرد، احساس سنگینی سر، سرگیجه یا پرش عضلات اطراف چشم و پلک می تواند نشانه ای از خستگی چشم باشد. همچنین ممکن است درد و سوزش چشمها (حتی وقتی که چشمها را می بندیم) و احساس سنگینی چشم و حتی تهوع هم علامت خستگی چشم باشند.
اما مساله این است که ما بیشتر اوقات به جای توجه به این علائم که چشم برای ما می فرستد، آنها را تقصیر کم خوابی یا استرس کار و خستگی روزمره می دانیم و اهمیتی برای آنها قائل نمی شویم.

چطور از دست خستگی چشم خلاص شویم؟

به چشمهایتان زنگ تفریح بدهید: بعضی وقتها بلند شدن از جلوی کامپوتر خیلی سخت است اما بهتر است هر نیم ساعت که با کامپیوتر کار می کنید، چند دقیقه ای به چشمانتان استراحت بدهید، بروید و یک نوشیدنی برای خودتان بیاورید. با کسی که قرار است پروژه ای را تحویلش بدهید کمی تلفنی صحبت کنید. از پنجره به بیرون نگاهی بیندازید یا هر کار دیگری که مستلزم نگاه کردن به صفحه مانیتور نباشد انجام بدهید. چشم شما قدرشناسی خود را نشان خواهد داد و کمتر بهانه خواهد گرفت.
از نرم افزارها برای یادآوری استفاده کنید:
تعداد زیادی از اپلیکیشن های یادآور سلامت برای گیکهای محترم عرضه شده اند. مثلا: Awareness, WorkRave, Time Out, و ProtectYourVision. کار همه آنها این است که گاه به گاه به شما یاد آوری می کنند که این اطراف چیزی غیر از مانیتور و کامپیوتر هم هست و بهتر است لحظاتی به چشمان خود استراحت بدهید.

قانون 20-20-20

برای بخاطر سپاری بهتر و رفع خستگی چشمها، عده ای قانون 20-20-20 را پیشنهاد می کنند که به این صورت بیان می شود. هر 20 دقیقه، 20 ثانیه به جایی در 20 قدمی خود نگاه کنید (این 20 قدم چیزی حدود 6-7 متر می شود) اما من ترجیح می دهم این قانون را به این صورت اصلاح کنم: هر 20 دقیقه 20 ثانیه به فاصله دور نگاه کنید و 20 قدم هم راه بروید. اینطوری هم از خستگی چشمها در امان خواهید بود و هم درد کمر و کتف و شانه ها کمتر به سراغتان می آید. چون توصیه شده است که بعد از مدتی نشستن، بهتر است چند قدم راه بروید.

چشمها را باید شست:

بله چشمها را باید شست، البته خود چشم بلد است این کار را انجام بدهد. پلک زدن مرتب، عمل شستشوی چشم را با استفاده از ماده پاک کننده و محافظ فوق العاده ای به نام اشک انجام می دهد. اما متاسفانه وقتی به شدت به چیزی خیره شده اید (مثلا یه صفحه مانیتور) دفعات پلک زدن بسیار کم می شوند و این چیزی است که اصلا خوب نیست و بعد از مدتی ممکن است اشک کاربر محترم را در بیاورد. بهتر است گهگاه چشمانتان را برای چند ثانیه ببندید یا چند بار عمدا پلک بزنید.

عادت های خوب برای چشم:

وقتی شروع به استفاده از قانون 20-20-20 کردید، سعی کنید اینکار را مرتب انجام دهید. در ضمن می توانید این قانون را طوری اصلاح کنید که با شرایط شما سازگارتر باشد. ادامه دار بودن این استراحت بسیار مفیدتر از انجام دقیق آن هر 20 دقیقه یکبار است.
همچنین بهتر است نور صفحه نمایش را متناسب با شرایط خودتان و روشنایی محیط تنظیم کنید. بعضی نرم افزارها مانند Flux می توانند کار تنظیم روشنایی صفحه در طول روز را برایتان انجام دهند. همچنین بهتر شدن شرایط زیستی محیط کار شما نظیر تنظیم روشنایی و تهویه مناسب و حتی دکوراسیون و رنگ بندی خوب؛ می تواند تاثیر زیادی در بهبود سلامت بدن و چشمهایتان داشته باشد. حتی یک تغییر کوچک هم می تواند کمک بزرگی باشد.
نهایتا اینکه، بهتر است در غیر از ساعات کاری استفاده از صفحه نمایش را محدود کنید. دل کندن از تکنولوژی اطلاع رسانی خیلی سخت است ولی یک قدم زدن معمولی می تواند در سلامت و روحیه شما تاثیری بگذارد که به چند دقیقه دوری از صفحه مانیتورتان می ارزد.


درگاه خرید کارت شارژ وبلاگ

خرید کارت شارژ - هاست رايگان
نویسنده: Morteza ׀ تاریخ: دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , ciscocomputer.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com